sobota, 11 czerwca 2016

Moje ostatnie śniadania cz.3.

Cześć!
Dzisiaj z postów,które baardzo lubię pisać,sama nie wiem dlaczego XD Jestem śniadaniomaniakiem ,może dlatego XD Dlatego zapraszam do czytania!

Korzystam z sezonu owocowego w pełni,codziennie jem pół kilo(albo ponad!) owoców z działki moich dziadków-najczęściej poziomki,potem truskawki i czereśnie :) Dlatego nie zdziwcie się,że będą tu kilogramy poziomek XD

1.Krem ryżowy z malinami i orzechami pekan ;)
W sumie przepis nie mój,ale będę Wam mogła wstawić jak chcecie ,bo znalazłam na Insta ;) Jest to krem gotowany z mleka owsianego,wody,mąki ryżowej i zorpaćkanego banana.Pyyszotka!


 2.Placuszki z serka wiejskiego z mąką ryżową,masłem migdałowym i poziomkami
Nawet poziomki się koło placuszków nie zmieściły,więc reszta w miseczce XD Powiem Wam,że placuszki z serka wiejskiego to niebo!


 3.Cornflakesy z poziomkami i orzechami pekan na mleku owsianym.
Zobaczcie,ile poziomek było w misce,całe sitko!


 4.Caaała góra owoców(poziomek,truskawek i czereśni) z pieczoną owsianką szarlotkową.
Oj,ta górka na talerzu mówi sama za siebie XD Do tego jeszcze owsianka z jabłkiem,cynamonem i płatkami migdałowymi! :D


 6.Cornflakesy z czereśniami,truskawkami,pekanami i  sezamem na mleku owsianym :D 
I obok talerzyk składników,bo jeszcze lubię zjeść ich troszkę osobno :D

 7.Naleśniki ryżowe z truskawkami i czereśniami z masłem migdałowym i serkiem wiejskim.
Dzisiejsze śniadanie,więc w weekend trzeba coś zrobić bardziej twórczego :D I tak oto powstały te pyszne naleśniki-od razu mówię,wyszły 2 duże,najpier zrobiłam jednemu zdjęcie i zjadłam,dopiero potem drugiemu .Czereśnie na obydwu są te same ;) 
Pierwszy jest nadziany masłem orzechowym,serkiem wiejskim i truskawkami,a drugi samym serkiem i na wierzchu masło orzechowe :D


 Przy okazji-jedliście Magnumy Double?Jeżeli nie,to serdecznie polecam!Jadlam tego zmasłem orzechowym i tego karmlowego i obydwa są przepyszne!Bo mają  2 cienkie warstwy czekolady,a między nimi półpłynny karmel/masło orzechowe/czekoladę.Polecam! :D

18 komentarzy:

  1. Same pyszności, wszystkie Twoje śniadania bym bardzo chętnie zjadła :) Tylko nie łączyłabym owoców z płatkami i mlekiem - wolałabym je zjeść oddzielnie :D
    A co do magnumów jadłam double caramel i bardzo mi smakował i double chocolate - ten był też ok, ale czekoladowy lód w środku trochę mnie zawiódł (wolę waniliowe). A z masłem orzechowym koniecznie muszę kupić - jakoś nie mogę na nie natrafić wtedy kiedy chcę(w Tesco dzisiaj widziałam, ale było mi za zimno żeby jeść loda idąc, a że byłam pieszo, do domu bym nie doniosła go w całości).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni,ja własnie troszkę owoców zostawiam na talerzyku,zeby zjesc oddzielnie :D
      Jeszcze trafisz na peanut butter,sezon dopiero sie zaczął! :D

      Usuń
  2. Ty lubisz pisać a my lubimy czytać - uwielbiam Twoje posty, bloga i ten śniadaniowy cykl ;) Jesz smacznie, letnio, kolorowo, zdrowo... tyle pysznych owoców.. zazdroszczę Ci czereśni bo ja już swoich nie mam a poziomek mam niewiele... no ale zawsze to coś :) Magnumów nie jadłam - słyszałam, że te z masłem orzechowym to nic specjalnego (podobno lepsze są czekoladowe i karmelowe;P) - zresztą fanką lodów nie jestem.. ale kto wie może się skuszę ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,te czereśnie to w sumie dziadzio zbiera z drzewa sąsiadki,bo rośnie przy płocie XD A wiesz,zawsze mozna świeże na targu kupic :)
      No,ten na zdjęciu to karmelowy i jest super!A jadłam tez malao orzechowe i mi smakował,bo to masło było takie polplynne-ile ludzi,tyle opinii ;)

      Usuń
    2. Ale zawsze coś :) Na targu u siebie nie widziałam - zresztą tez nie wiem jak będzie z ceną :)

      Hm.... nie wiem moze kiedy kupię ale do słodyczy z masłem orzechowym jestem sceptycznie nastawiona :) Tam rzeczywiście jest to maslo? ;P No i cena z kosmosu 5zł za 80ml loda ;P

      Usuń
    3. No,smakuje jak masło orzechowe XD No 5 zł to duzo,ale ja kupiłam w Biedrze na promocji po 2,89 za sztukę,z reszta az tak często lodów nie jem XD

      Usuń
  3. Sama zbierasz te wszystkie owoce a szczególnie poziomki? Czy ktoś Ci je przynosi? :D Pytamy się, bo my mamy na ogródku też te wszystkie owoce ale nikomu się nie chce zbierać, więc jak potem nie można nigdzie Moniki znaleźć w domu przez dwie godziny to wiadomo, że siedzi na ogrodzie i je xD
    Ten krem ryżowy wyświetlił nam się wczoraj i myślałyśmy, że to jest kaszka manna z sokiem i owocami :D Tak nam narobiłaś na noc apetytu, że aż jednej z nas się przyśniła xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Moja babcia i dziadzio mają działki 2 i zbierają oni i przywożą ;)
    A krem ryżowy był pyszny,wiecie jak go zrobic?A rzeczywiście wyglada jak kaszka manna :) Tez chce takie smakowite sny Xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no to masz full wypas :D Też chcemy taki domowy dowóz :D
      Podejrzewamy, że jest łatwy do zrobienia, składników nie ma za dużo :D

      Usuń
    2. Mleko roślinne,woda,mąka ryżowa i banan!200 ml mleka,100 ml wody,2 większe łyżki maki ryżowej i gotujesz do zgęstnienia,potem banan w papkę i do tego,jeszcze chwile gotujecie u bulala!

      Usuń
  5. Jedna warstwa czekolady, a druga polewy kakaowej - tak dla ścisłości.

    Uwagi do żarełka: 1. Nie jest Ci za sucho przy takich plackach? Ja bym się chyba zakrztusiła :P 2. Zazdro, że możesz jeść tyle surowych owoców (i pewnie warzyw też) 3. Corn Flakesów nie wolno niszczyć smakiem owoców, nieeeeeeeeeeeee :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,placuszki z serka z wiejskiego sa meega mięciutkie i delikatne,zupełne przeciwieństwo suchości! :D Do tego jem je z masłem orzechowym ;)
      Surowych warzyw nie jem wcale tak duzo XD Wiecej gotowanych ;)
      Dlatego tez Corn Flakesy jem obok na sucho ;)

      Usuń
  6. Ale pyszności! ♥ Co Ty na to, żebyś do mnie przyjechała i trochę mi pogotowała? :D Ja też jestem śniadaniomaniakiem, to mój uulubiony posiłek w ciągu dnia ♥ Mogłabym prosić o przepis na krem ryżowy, placuszki i naleśniki? :D Przy okazji bardzo zazdroszczę, że możesz wcinać tyle owoców prosto z ogródka. Ja mam u siebie tylko truskawki, ale są to pojedyńcze sztuki haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Gosiu,dam ci wszystkie przepisy,tylko teraz jestem w Poznaniu i mam bardzo slabe wifi,wiwc nie mam jak :( Ale jak wroce w niedziele to ci wszystko napisze :)
      Jestem za,moge do ciebie przyjechac!Teraz mamy wakacje,wiec moge! :D Ale mowie serio XD Jakby sie rodzice zgodizli...to bym wpadla XD

      Usuń
  7. Pyszne śniadanka:) poziomek zazdroszczę. Ja bym musiała jechać gdzieś pod las by je nazbierać ,u mnie w mieście nie widziałąm by je ktoś sprzedawała,chyba,że się przejdę po działkach hihi

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)