wtorek, 31 maja 2016

Roo'bar Chia

Cześć!
Już tylko 25 dni do wakacji!Kto się cieszy?Bo ja napewno! :D 
Dzisiaj przedstawię Wam produkt,który dużo razy widziałam na Instagramie-Roo'bar,w wersji z nasionkami chia ;) Znalazłam go w berlińskim DM-ie ;) Nie przedłużając,zapraszam :D
 Zdjęcie samego opakowania gdzieś mi się zapodziało-wybaczcie ;) Ale  na tych te,z widać,że jest całkiem urocze :)
Baton pachnie słodko i zdrowo-trochę suszonymi daktylami i trochę razowcem XD
W konsystencji nasz delikfent jest miękki i nielepiący się do palców(zdecydowanie na plus!)
 Po włożeniu do ust nie rozpuszcza się,po pogryzieniu jest tłusty,czuć mocno wiórki kokosa(to od nich ta tłustość),wyraźnie karmelową słodycz daktyli i lekki kwasek(przez olejek cytrynowy w składzie).
Nasionek chia nie czuć,choć je widać.Te małe kropeczki wchodzą jedynie w zęby i skrzeczą.Nie jest to natomiast uciążliwe ani nieprzyjemne,bo są malutkie i szybko wracają na język XD
 Powiem szczerze,że takie smaku się  właśnie spodziewałam,może trochę mniej wyczuwalnego kokosa.Ale całość bardzo mi smakowała,dlatego daję mocną i dobrą ocenę :)
Ocena:5+/6
gdzie kupiłam:DM w Berlinie
cena:nie pamiętam XD

I jeszcze krótko o takim batonie,bo też ostatnio jadłam go w trasie XD(dlatego krótko i niedokładnie)
 Bardzo dobry,z wyrażnym wyczuciem kokosa i białej czekolady(polewy).Polecam,bo syci i jest pyszny,nie trezba go podgrzewać jak Questa,żeby zjeść coś białkowego ,a pysznego ;) Jadłam go dość dawno,więc dokładnie nie pamiętam odczuć,ale wspominam bardzo dobrze :D

Przepraszam,że dzisiaj tak krótko,ale zaraz mam angielski i muszę się jeszcze przygotować XD

16 komentarzy:

  1. Serio... Źle zrozumiałaś. Nigdy nie gotowałam płatków kukurydzianych, tylko je dodawałam.
    Nie pisz mi o wakacjach. Ja muszę jeszcze koniecznie kilka sprawdzianów napisać! Od tego wiele zalezy.
    O tym batonie chia chyb u kogoś już czytałam.
    Matrix... Jak ten film. Biała czekolada (polewa) i wiórki? Biorę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,ty piszesz o poprzednim poście,nie ogarnęłam na początku XD Ale okej,przyznaje,moze zle zrozumiałam ;)
      Ja tez mam jeszcze kilka sprawdzianów i kartkówek,wiec wiem co czujesz,ale nie zrażam sie :)
      Tak,czytałaś?Ja nie przypomniał sobie,zeby ktoś go juz recenzował :)
      W Matrixie nie ma wiórek-jest poprostu smak kokosa i ta pyszna polewa :)

      Usuń
    2. Tak czy siak brzmi fajnie.
      Nie jestem wyspana = nie kontaktuję do końca. Chyba rozumiesz.

      Usuń
  2. Ten pierwszy baton ma zawaliste opakowanie<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty, jednak do kokosa w takich batonach to sie zraziłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodzenia na angielskim - cały czas trzymam kciuki ♥

      Usuń
    2. Szkoda,bo kokos to super sprawa XD
      Dziekuje bardzo :D

      Usuń
    3. W dwóch batonach było tak dużo kokosa, że smakował jak trampki :P

      Usuń
  4. Roobarów jeszcze nie miałyśmy okazji spróbować ale jak tylko gdzieś je ujrzymy to na pewno nie będziemy się zastanawiać nad nimi ani chwili ;)
    Na Matrixa też się pewnie kiedyś skusimy jak nie uda nam się dostać proteinowych batonów z idealnym dla nas składem :) Póki co szukamy takowych wytrwale :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem,zu u nas w Polsce znajdziecie,ale zycze Wam tego z całego serca <3
      Okrj,polecam tego kokosowego,bo reszty nie jadłam XD

      Usuń
  5. Obydwa na pewno są pyszne - pierwszy w zdrowy sposób a drugi w taki niezdrowy - tłuściano - mleczny :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz racje!Chociaz w Matrixie żadnego cukru nie było,tylko duzo chemii,bo to baton proteinowy XD

      Usuń
  6. Szkoda, że o Matrixie tak króciutko, bo na niego jestem napalona.
    Do moich wakacji 15 dni, ale na początku lipca obrona. Poza tym trudno mówić o wakacjach, skoro w tym semestrze miałam tak naprawdę tylko jedne zajęcia, z których ziom nas ciągle wypuszczał, więc... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm,moge powiedziec jeszcze ,ze Matrix mi smakował ,kup jak gdzies zobaczysz ;) Ale kokosowego,bo nie wiem,jak z innymi XD
      Ooo,ty masz lepiej,tez bym tak chciała XD E tam,wtedy to było wolne,teraz wakacje,bo pogoda lepsza :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)