piątek, 27 maja 2016

Ritter Sport Biscuits+Nuts(with cripsy bits of biscuits and hazelnut pieces)

Cześć mordki!
Dzisiejszy post z tych krótszych,bo jakoś ani weny do pisania ,ani energii.Dokańczam właśnie projekty z różnych przedmiotów(np.dzisiaj z WOS-u),na 6 na koniec.Zbiorę kilka recenzji porządnych,porobi zdjęcia do postów ,,moje ostatnie śniadania/obiady w domu,, i przyjdę do Was z nową energią.

Dzisiejszego delikfenta zakupiłam na wycieczce do Niemiec,ale w Intermarche w Słubicach(nigdy wcześniej w Intermarche nie byłam XD) i kupiłam tę czekoladę,której jeszcze w życiu nie widziałam-z kawałeczkami orzechów laskowych i ciasteczek.
Przed recenzją  pół czekolady zjadła moja mama,więc wybaczcie,że na zdjęciach nie ma całej ;)
 Opakowanie prezentuje się ładnie,zachęca do otworzenia i wszamania :D Lubię właśnie taki,nieprzesadzony desing.
Czekolada pachnie słodko,a przy tym kakaowo.Naprawdę,apetyczny zapach.Czuć w niej też lekką goryczkę kawy,która tutaj dobrze pasuje.
Sama warstwa czekolady bez dodatków jest zasładzająca.Zdecydowanie za słodka i za tłusta(nawet dla mnie!!!)
 Orzechy i ciasteczka,które niefortunnie położyły się na samym dole czekolady są dobre.Twarde i chrupkie,przyjemnie trzeszczą pod zębami.Mogłabym jeść je solo,zdecydowanie.
Razem już natomiast ,w tej pełnej kontrastów tabliczce,jest słodko,za słodko.To bardzo mocno dominuje nad chrupkością i ją totalnie zalewa.Duży minus.
Ocena:3/6


I jeszcze pochwalę się Wam moją wersją ,,cookies,, które sama wczoraj upiekłam.Wyszły 4 takie wielkie,ale mój tata i brat zjedli od razu gorące.Miękkie w środku i kokosowe bez wiórek(bo użyłam mąki kokosowej ;))
Jutro mój dziadzio ma urodziny-z tej okazji robimy u niego na działce grilla :) Wezmę ze sobą jakieś warzywne przysmaki,umarynuję cukinię,zrobię świeżą sałatkę,kupiłam w Lidlu parówki wegetariańskie na grill i w Tesco tofu,ale je zostawię sobie chyba na tofucznicę,bo nie mam pomysły na szaszłyki XD No i oczywiście upiekę mu jako tort sernik Bounty z ostatniego przepisu Cukrowej Wróżki :D

21 komentarzy:

  1. Czekoladę mam, liczę, że odbiorę ją lepiej :) Ciacha wyglądają pysznie, in większe tym lepsze - przecież zjadłam tylko jedno xD następnym razem się wpraszam ;)
    Czyżbyś kochała piec? Jeśli tak to piona siostro!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moze tak być,odbiór czekolady na pewno tez zalezy od humoru :D
    Zapraszam,jest jeszcze jedno i ćwierć takiego!A takich mega dużych to robic nie chciałam,bo by sie długo piekły-a te maja średnice około dłoni ;)
    Tak,kocham piec,piąteczka! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno zasmakowała by mi ta czekolada i od razu bym ją wzięła po zobaczeniu, uwielbiam takie "stonowane" smaki <3 A co do ciastek- wyglądają obłędnie, jeśli można to poproszę przepis :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,kupiłabym ci ją,jakbym wiedziała :D
      Prwnie,przepis podeślę ci na Insta,oki? :)

      Usuń
  4. Zapowiada się pyszny grill ;) U mnie chyba będzie za tydzień i w tym roku też sprawdzę, jak smakują grillowane wege parówki :D
    A czekolada mnie nie przekonuje, bo nie przepadam za ciastkami w czekoladzie, no i ta słodkość :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,grill bedzie super :D
      Rozumiem,dla mnie tez bez szału :p

      Usuń
  5. Skoro dla Ciebie było za słodko, to dla mnie tym bardziej będzie, bo ostatnio cierpię z powodu każdej ilości cukru (no dobra, może nie aż tak). Mimo wszystko nadal bardzo na nią liczę, bo w miniaturze była fajna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ah ,rozumiem,tez tak teraz mam,ze duzo rzeczy jest za słodkich XD
      Ach,zeby ci tylko posmakowała i duża wersja :D

      Usuń
  6. Wygląda świetnie! Mimo opinii chciałabym spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie,każdy odbiera czekoladę inaczej ;)

      Usuń
  7. Czekolady pewnie i tak nigdy nie spróbujemy ale wow ile tam tych dodatków jest? :D To jest taka wymarzona ilość orzechów w czekoladzie :D
    A ciacha super, w ogóle się nie dziwimy, że niektórzy nie mogli doczekać aż ostygną :D
    Wszystkiego naj naj dla dziadka :D Baw się dobrze i smacznie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatków jest dużo,szkoda tylko,że na samym dole ;P A to kuliste to takie bardziej ciastecka,niż orzeszki XD
      Bardzo dzikuję w imieniu swoim za ciasteczka,a w imieniu dziadzia za zyczenia :D

      Usuń
  8. Oj bidulka... mam nadzieję, że poradzisz sobie z projektami ♥

    Co do czekolady - dwa, czy trzy razy "przejechałam się" na tych czekoladach.... według mnie to przerost formy nad treścią a cena jest wygórowana.. a czekolada z orzechami? To bardziej orzechy z czekoladą bo czekolady jest tutaj niewiele :) Dla mnie to plus bo kocham orzechy ale jeśli miałabym ochotę na czekoladę to już nie za bardzo (swoją drogą jak mam ochotę na orzechy w czekoladzie to jem orzechy a zagryzam je gorzką czekoladą... tak jednocześnie - jak czekolada nieco rozpuści się w ustach to pakuje do nich orzecha :P)

    Ciasteczka cudowne :) Proszę złóż w moim Dziadziowi najserdeczniejsze zyczenia, prosto z serca... dużo, dużo zdrowia, szczęścia, siły, zdrowego serducha... niech żyje jak najdłużej i jak najdłużej cieszy się dobrą kondycją i zdrowiem ;) ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS Twój blog jest kulinarny i wegetariański - dodaj go na www.durszlak.pl oraz www.vegespot.pl - zyskasz więcej czytelników, wiecej osób będzie tutaj zaglądać, zainspiruje się ;)

      Usuń
    2. Juz spoczywam kolejny etap projektu z WOSu,ale mam jesCze ostatni,jak ten mi pani zatwierdzi ;)

      Hahah,ty,super sposob na orzechy z czekolada,az wypróbuje!! :D

      Złoże dziadziowi życzenia i z góry dziekuje w jego imieniu :D

      Dobry pomysł,ale to moge ot tak,sama dodać na te storny? :o

      Usuń
    3. Pracowita z Ciebie dziewucha :D

      PO co przepłacać za orzechy w czeko skoro można je zrobić samemu bez robienia :)

      Tak mozesz sama :) Musisz się na tych stronach zarejestrować a potem na bloga wkleić wygenerowane przez stronę banerki ;) Na akceptację trzeba poczekać ale potem blogi się pojawią :)

      Usuń
  9. dawaj mi szybko przpis na te boskie cookies :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moge na Insta albo FB?Bo mam screena przepisu z internetu ;) Tylko podaj swój Insta lub Fb ;)

      Usuń
  10. Ależ apetycznie wygląda od spodu! To bogactwo dodatków, wow! Powiem szczerze, że spoglądałam na nią ukradkiem w Carrefourze. Kusiła mnie dodatkami, pomyślałam o wzięciu jej na górski szlak. Zrezygnowałam, no i... dobrze. Słodycz i nijakość niechybnie odniosłyby zwycięstwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dodatki prezentują sie super ,ale dobrze ze jej ostatecznie nie wzięłaś,na pewno by ci sie nie spodobała :p

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)