poniedziałek, 23 maja 2016

Quest bar Chocolate Brownie

Cześć!
Polski poszedł mi dobrze,historia jako-tako,ale katastrofy nie było ;) Trzymajcie kciuki za jutro-matematyka i przyrodnicze ;)
Dzisiaj mam Wam do przedstawienia ostatni już Quest bar-tym razem o smaku czekoladowego brownie.Tak więc....zapraszam do recenzji!
 Opakowanie prezentuje się świetnie-zjadłabym takie ciacho XD
na zimno
Baton pachnie czekoladą i kakaem.W smaku jest gumowy,twardy,ale przy tym intensywnie czekoladowy.Słodkawy,ale przy tym jakby,,surowoczekoladowy,,(mam nadzieję,że wiecie o co mi chodzi-ma taki posmak surowej czekolady,jak np.Surovital)Tutaj nasze szczęki mogą się namęczyć-konsystencja typowo,,do gryzienia ;),,
Ocena:5/6
 na ciepło
O kurcze!Baton pachniał mi murzynkiem i babeczką w jednym :o Miękki,z chrupiącą skorupką,co jest typowe dla dobrego czekoladowego ciasta.Mogę go porównać do ciepłego biszkoptu ;) albo mlecznej kanapki,bo tak właśnie smakuje(może ciut intensywniej czuć tu kakao).
Zdecydowanie bym do niego wróciła!
Ocena:6+/6( a co mi tam XD)

17 komentarzy:

  1. Ty byś do niego wróciła, a jaa ..ja bym go chętnie dorwała!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zycze ci,żebyś niedługo do znalazła ;)

      Usuń
  2. Nie wątpię, że był smaczny, ale jakoś nie ciągnie mnie do zdobywania questów, choć spróbować by nie zaszkodziło :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz na jakiś czas nic sie nie stanie ;) Ja questa jadam chyba z rok temu ostatnio,teraz jak kupiłam te 2 to je jadłam ;)

      Usuń
  3. Wiedziałam, że poradzisz sobie na egzaminach, ale o tym już Ci pisałam, więc nie będę się powtarzać jak stara, zacięta płyta ;P

    Kakao, surowizna.... brzmi apetycznie :) Murzynek już trochę mniej - nigdy nie byłam jego fanką :P kawałeczek z ciekawości bym spróbowała - po większej ilosci pewnie źle bym się czuła (za dużo białka) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzisiaj na matmie i przyrodniczych dałam sobie lepiej rade! :D
      Mi pachnialo Murzynkiem,ale przyznaje bez bicia,Murzynka nigdy nie jadłam XD Ale rozumiem,ze moze cie ,,zabiałkować ,. XD chociaż uwierz,ze jak sie go je ,to sie tego w ogole nie czuje ;)

      Usuń
    2. Czyli kciuki pomogły :) Pamiętaj, że wiele osiągnęłaś i wiele osiągniesz ale to nic złego, że w czymś jesteś odrobinkę gorsza - nie ma ludzi idealnych... Zresztą 75% punktow z historii to REWELACYJNY wynik :) na prawdę niewiele zabrakło Ci do 100% :)

      Ja też Murzynka nie jadłam bo to kanibalizm :P Jadłam tylko murzynka - Murzynek a murzynek to różnica :P A tak trochę bardziej na poważnie - skoro nie jadłaś ciasta o nazwie murzynek (bo takiego murzynka miałaś na myśli prawda?:P ) to pewnie dlatego, ze w Twoim domu się go nie piekło ... w takim razie skąd wiesz jak pachnie? :)

      Wiesz tutaj nie chodzi o smak ale to, że za duża ilość białka mi szkodzi - źle się czuję, zaczyna pobolewać mnie wątroba (lub inny narząd w okolicach brzucha) a czasem mam wrażenie, że bolą mnie nerki.. dlatego w ciągu dnia nie przesadzam - raczej przychodzi mi to łatwością bo nie mam potrzeby pochłaniania dużej ilości białka ;)

      Usuń
    3. Znaczy wyników jeszcze nie ma historii,ja tak czuje XD Ale na koniec pan postawił mi juz 5 ;)
      Tak,chodziło mi o ciasto Murzynka :D Nie piekło sie u mnie nigdy,ale moja ciocia czasami piekła i wiem jak pachniał ;)
      Aha ,rozumiem.Kazy inaczej reaguje na rożne produkty,wiec wiem jak to jest ;) Ja póki co z nadmiarem białka nic nie mam złego :)

      Usuń
  4. Ile i jak intensywnie się uczysz?
    Baton na liście must try już jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie o to chodzi,ze mam stypendium,najlepsza średnia w klasie ,rzadko 4 ,a nie siedze tylko i sie uczę!Jak każdy nastolatek przez cały czas mam telefon w ręce,spotykam sie z koleżankami....długo by tu opowiadać,ale ja mam poprostu bardzo dobra pamięć u zawsze po lekcji poprostu jeszcze raz czytam temat i pamietam całość! ;) Ewentualnie tylko przed sprawdzianem czytam wszystko jesCze raz.Slucham na lekcjach ,robie duzo notatek....a jak piszesz ,to tez zapamiętujesz bardziej ;)
      Dzisiaj matematyka i przyrodnicze poszły mi bardzo dobrze :D
      Must try?Polecam ;)

      Usuń
    2. Mam tak samo. Na studiach od 3. roku bodajże stypendium, w liceum indywidualny tok w j. polskiego, czerwone paski i wyróżnienie za skończenie szkoły w 10. najlepszych uczniów. No i oczywiście nigdy nie mieszkałam w książkach, wystarczyło się skupić na zajęciach, potem raz przejrzeć w domu i gotowe.

      Usuń
    3. Jesteśmy poprostu zdolne :p

      Usuń
  5. Tak dalej pisz aż w końcu namówisz nas do intensywnych poszukiwań questów :D
    Tylko tyle dostępnych smaków, że który by tu wybrać jako pierwszy? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz koniec z Questami póki co,ne mam juz zadnych XD
      Który pierwszy,pytacie?Dla mnie najlepszy jest Cookies&cream,potem Raspberry&whute chocolate ,potem Choclate Brownie....smakuje mi tez miętowy z czekolada,ciasteczkowy,s'mornes,masloorechowy i dżem z masłem orzechowym,za to nie polecam kokos-berkowiec,oj nie XD

      Usuń
    2. A właśnie na kokos-nerkowiec na pewno byśmy się rzuciły w pierwszej kolejności xD

      Usuń
  6. Człowieku, cóż Ty piszesz za egzaminy? Ja potrzymam kciuki za Ciebie, a Ty za mnie, bo matmę będę pisała.
    Kolejna osoba z QB, a ja nadal w tyle. Eh, życie... Weź mnie nawet nie kuś, bo to coś wprost dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzaminy klas 2(w gimznazjum).Wewnątrz szkolne takie,ale na oceny i do przygotowania do testów za rok.
      W tyle?apokojnie,coraz łatwiej je kupic ;) Ale juz nie bede kusić,bo mi sie skończyły ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)