piątek, 20 maja 2016

Mondelez Opavia Fidorka-biała czekolada i mleczna z kokosem

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was recenzję porównawczą-chyba takie lubicie? ;)
Produkty które przywiozłam z Czech,to m.in.takie o to dwie Fidorki,popularne w Czechach wafelki.Nie przedłużam i zapraszam do recenzji!

PS.W niedziele mam pierwszy egzamin końcowy,potem poniedziałek,wtorek środa w szkole.Trzymajcie kciuki!
 Opakowania prezentują się ładniej,choć kokosowej ciut bardziej wyraziście i rzucająco się w oczy ;)
Biała Fidorka pachnie wyraźnie słodko i mlecznie,kokosowa natomiast ciemną czekoladą i kokosem.Coś jak Bounty ,tyko z bardziej kakaową czekoladą(tak wiem,jest taki Bounty Dark,ale nie jadłam i nie mam porównania XD)
 Czekolady białej jest dużo.Mocno słodka ,proszkowata ,trudno się rozpuszcza w ustach.Ale mimo wszystko jest dobra ;)
Wafelek w środku jest lekko chrupki,minimalnie słodki,a nadzienie czekoladowo-orzechowe ,coś jak Nesquick(spójrzcie kilka obrazków w  dół-jaki kontrast XD)
Razem komponuje się to bardzo dobrze,ale bez efektów WOW.
 Ocena:5/6
 Teraz kokosowa Fidorka :)
Czekolada jest również proszkowa,ale za to wyraźnie kokosowa i mleczna.I to by było na tyle,z ważniejszych zalet.Wafel chrupki i kruszący się ( za bardzo) a nadzienie....myślałam,że kokosowe,a okazało się bezsmakowe :( Tylko czekolada daje ten posmak kokosa :(
Razem jest smacznie i mniej słodko od białej,ale gorzej :(.Tutaj w ogóle jest mało smaku-w tamtej było jeszcze dobre nadzienie,a tu go nie ma.Daję tylko taką ocenę za opakowanie,zapach i czekoladę.
 Ocena:3+/6


21 komentarzy:

  1. Na białą może bym się skusiła i wzięła gryza. :D Na kokosową - nawet bym nie spojrzała. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Jadłam obydwie i całkiem mi smakowały (biała bardziej :)), ale nie zachwyciły, choć smaku już dokładnie nie pamiętam.
    No i uważam, że te czekoladki nie są warte swojej kaloryczności :D
    Trzymam kciuki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha,cieszę się,że miałyśmy podobne odczucia ;)

      tak,są dość kaloryczne,ale bardzo chciałam ich sprobować :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  3. Szkoda a prezentują się tak ładnie i słodko. Jednak na takie maleństwa i tak byśmy się skusiły aby zamaczać sobie w ciepłej herbacie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooj,nie wpadłam na to XD A to byłby dobry pomysł :D

      Usuń
  4. Oj byłabym zasłodzona :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,wyabcz,że nie prawie nigdy nie ma czegoś dla ciebie ;) Choć mam jeszcze jakies zdrowe batony z Niemiec,np.Roobar ;)

      Usuń
    2. Skarbie za co mnie przepraszasz? Dobrze wiem, że moim kubkom smakowym ciężko dogodzić i są wymagające ale z przyjemnością czytam KAŻDĄ Twoją recenzje :) Bardzo fajnie poznać produkty, które nie są dostępne w Polsce - to zawsze coś nowego :)

      A jadłaś moze batonika Arcy Orzech z masłem orzechowym z Lidla? ;)

      Usuń
    3. I takie pytanko... Widzę Twój zeszyt z recenzjami produktów :) Jak już zapiszesz ten zeszyt to go zostawiasz na pamiątkę? ;)

      Usuń
    4. Bardzo milutko to czytać ,chcoiaz ja powiem szerze,ze tez mam raczej wymagające kubki smakowe(do wszystkiego co nie słodkie ,słodkie mi wszystko pasuje XD)
      Ups,zrobiłam zdjeie z zeszytem XD ale myśle ze nie-bazgrolę w nim bardzo tylko takie nieoszlifowane fakty,żebym potem rozpisała sobie to w poście.Z reszta ,i tak wszystko jes te postach ;)

      Usuń
    5. Czyli odwrotnie - pewnie cytryna bez cukru to dla Ciebie hardkor :P

      A mi się te zdjęcie z zeszytem podoba - możesz takie wrzucać :) A zapisany zeszyt zostawiasz na pamiątkę, czy do kosza ?:P

      PS. Mam też nadzieję, że w wkrótce znajdziesz czas na to by dopracować zakładki :) No i trzymam kciuki na egzaminach ♥

      Usuń
    6. Nieee,cytryna sama juz jadłam ;)
      Tak jak pisałam-zeszytu na pamiętne nie bede zostawiać,bo to samo jest na blogu ;)
      Skończą sie egzaminy,o ede miała czas!Przperaszam tez,ze tak rzadko odpisuje na maila,ale wchodzę ostatnio tylko raz na 2 dni,bo mam bardzo duzo nauki :(

      Usuń
    7. A pamiętniki piszesz? :)
      Nie musisz przepraszać - wszystko rozumiem :) Odpisuj kiedy masz czas - dobrze wiem i pamiętam, że tego Ci brakuje i jak ważna jest dla Ciebie szkoła, nauka :) Spokojnie ;)I nie dziękuj :)

      Usuń
    8. Boniu,dzisiaj cały dzien uczyłam sie historii i jeszcze nie skoczyłam...a pamiętnika nie pisze,w podstawówce pisałam XD

      Usuń
  5. Widać, pozory mylą;) ciasteczka wyglądały przesmacznie, ale nie musiały wcale tak smakować;) a co do recenzji to świetna:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Aguś!Teraz uczymy sie do egzaminów XD

      Usuń
  6. Niedawno dostałam i jadłam kokosową, zgadzam się w pełni.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo żałuję, że nie kupiłam ich jak byłam w Pradze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kokosowego nie ma co,ale biały by nie zaszkodził ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)