poniedziałek, 2 maja 2016

Mokate Choco Duo White i Müller Joghurt mit der Ecke Knusper Schoko Cringles&Kirschjoghurt

Cześć! :D
Jeszcze dobrze nie wróciłam z Berlina,a już jutro jadę do Pragi XD .Postów nie będzie więc cały kolejny tydzień,przepraszam :( Ale będzie relacja z wycieczki! :D
Dlatego dzisiaj ,żebyście mieli mnie dość na trochę ,zrekompensuję się wtawiając 2 recenzje :)
 Widziąc w Biedronce pitną białą czekoladę wiedziałam,że muszę ją kupić.Jako fanka białej czekolady nie mogłam w końcu zaprzepaścić takiej okazji! Tak oto prezentuje się instrukcja:
 Po przygotowaniu wyszło mi 300 ml napoju.Pachniał on mlecznie(ale miałam wtedy nadal katar).
W smaku?Słodko,bardzo mlecznie,sztucznie i niezbyt przyjemnie :/.ughhhh,kojarzy mi się ze starą czekoladą z automatu na basenie .Fujka,nigdy więcej!Tłuste,mleczne,ani trochę czekolady w czekoladzie,sama chemia! Po kilku  łykach wyrzuciłam,nie dałabym rady tego wypić XD
 Dobrze,że miałam przy sobie białą Vivani,przynajmniej zjadłam prawdziwą białą czekoladę :)
 Ocena:1/6
gdzie kupiłam:Biedronka
cena:coś koło 2 zł
 I jeszcze jedna produktu przywiezionego świeżo z Niemiec :D Te jogurty widziałam na Instagramie od dawna ,zawsze mnie kusiły.Niby to tylko takie nasze Muller Mixy,ale jednak niemieckie XD
Opakowanie
Opakowanie   prezentuje się super-Joghurt mit der Ecke,, to znaczy ,,jogurt z kątem,, :) W tym wypadku naszym kątem są kółeczka w czekoladzie,a jogurt ma smak wiśniowy.
Pachnie wyraźnie wiśniowo,nie sztuczną,a taką świeżą wiśnią :)
Sam jogurt jest kwaśny,gęsty,o idealnej konsystencji.Jest też wyraźnie wiśniowy :D
 Same kulki pachną....tu Was nie zdziwię XD-czekoladą i wanilią ;) słodziutkie i chrupkie,szybko znikają w buzi pod wpływem rozpuszczenia XD ,bardzo smaczne
 Możecie sobie wyobrazić ich połączenie-chłodno,chrupiąco i pysznie :D
 Nie ma się tu co więcej nad tym jogurtem rozpisywać-polecam :)
 Ocena:6/6
gdzie kupiłam:Netto w Niemczech
cena:nie mam pojęcia,brałam wszystko co zobaczyłam ,czego u nas nie ma(razem wydałam na same słodycze jakieś 20 Euro,ale ciiii...XDD)
Mam nadzieję,że nie jesteście na mnie źli ,wynagrodzę to relacją z wycieczki,tak jak już pisałam :) Kocham Was i będę tęsknić,następby post w następnym tygodniu ;)

29 komentarzy:

  1. Zła nie mogę być bo nie ma o co :) Będę tęsknić ale cieszę się, że masz możliwosć zwiedzać świat - pozostaną Ci wspaniałe wspomnienia na całe życie :) Doświadczysz nowych rzeczy, zobaczysz coś innego niż w Polsce :) To super, że możesz się w tym kierunku rozwijać - korzystaj, ze mozesz :) A na relację będę czekać z niecierpliwością :) Udanego wyjazdu i wypoczynku ♥ A jak wrócisz będzie na Ciebie czekac niespodzianka (chyba, że zaskoczy Cię wcześniej) :)

    PS Wybacz, ze nie napisze nic o recenzowanych produktach - recenzję przeczytałam ale zarówno czekolada Mokate jak i jogurt to nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doceniam każdy wyjazd jaki mam,jestem wdzięczna mojej mamie ,ze organizuje takie rzeczy.Po niej mam taka chęć do podorozwania! Jak bede dorosła to bede robic to samo :D

      Rozumiem,ze nie twoja bajka-tak sie trafiło,ze akurat te produkty.Bedzie kilka recenzji niemieckich jogurtow,mam nadzieje,ze to jakos przebolejesz :**

      Usuń
    2. Wierzę, że doceniasz :) Widać to po zdjęciach, po tym z jaką pasają o tym piszesz :)Moja mama i ja również lubimy podróżować, tylko gorzej, ze nie mamy jak ;)

      No akurat nigdy nie lubiłam bajek ze słodkimi, różowymi misiami :P
      A niech będą - z przyjemnością je przeczytam bo dowiem się co nieco o produktach, które nie są dostępne w Polsce :)

      Usuń
    3. Zawsze! :)
      Chciałam kupic jogurtu od Alpro ,ale w tym Netto były tylko borówkowe duże :(

      Usuń
    4. Na pewno zaskoczysz nas czymś nowym i ciekawym ;)

      Usuń
  2. Oj ta ten napój smakował jak hmm mleko z dużą ilością słodzidła (miodu) i pół zostało wylane ;/ Fuuu
    A czekoladowe hm lepsze w smaku ( dało się wypić), ale to tylko jak dobre kakao ;o Nadia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam uczulenie na miód i nie lubie jego smaku,wiec tez dlatego mi smakowało inaczej XD
      Czekoladowe wydawało mi sie za zwykle wiec nie probowalam XD

      Usuń
  3. Tak dzisiaj u Ciebie nie moje klimaty ale, że czytać lubię i oglądać nowości to powiem, że te kuleczki są fajne i je mogłabym spałaszować. Jogurtu nie, nie lubię takich. A ten napój to jakoś tak niekoniecznie, kiedyś piłam jakieś Latte z takiej właśnie saszetki i było zwyczajnie niesmacznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,tak wyszło ,ze dzisiaj takie recenzje ;)
      Chyba każdy saszetkowy napój nie jest taki smaczny :p

      Usuń
  4. Obydwa produkty nie są dla mnie, ale ta czekolada wizualnie wydaje się smaczna - ale takich produktów nie kupuję, więc narażenie się na rozczarowanie mi nie grozi :D

    Udanego wyjazdu i zakupów w Pradze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wizualnie sie wydaje,to mnie przekonało do ej zakupu XD
      Dziekuje :*

      Usuń
  5. Prędzej skusiłabym się na ten napój (nawet nad nim myślałam w Biedrze), bo jogurt totalnie nie mój. Ostatecznie chyba dobrze, że się nie skusiłam.

    Baw się dobrze i rób dużo fot (siebie!) ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie twoj jogurt?A czemu? XD
      Zdjeć moich? XD Zobaczymy czy rodzice beda chcieli mi robic sesje XD

      Usuń
    2. Nie lubię połączenia zwykły jogurt + chrupiący dodatek. Wprost nienawidzę. A ten Twój przypomina mi Mix Kids Pony - jedno z największych gówien od Mullera.

      Usuń
    3. Proszę tak nie mowic-mi ten z kucykami smakuje :p

      Usuń
  6. Ja tez raz kupiłam czekoladę na gorąco w biedronce i to samo z nią zrobiłam! Fuj... :( a jogurt bardzo mnie zaciekawił i sama z chęcią bym go spróbowała! Ale ci zazdrosne tych pyszności ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale bym chciała tego Mullera *o*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wtedy bardzo chciałam!I udało sie! :D

      Usuń
  8. Ciągle w biegu! Szacunek, bo nam by się nie chciało :D :P Jedź bezpiecznie, baw się świetnie i zrób mega udane zakupy :D
    Na białą czekoladę do picia byśmy nawet uwagi nie zwróciły ale jogurcik już na pewno wylądowałby w naszej lodówce, gdyby był dostępny w Polsce :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! :D Mam tu przynamniej wifi! ;)
      Nie ma na co zwracać uwagi przy czekoladzie XD ale jogurt polecam :D

      Usuń
  9. Ale wiesz, ze to nie biała czekolada, ale kawa?
    Też chcę tego Muller Mixa. *-* Co Ty tak za granicę wyjeżdżasz?
    Spoko, tez bym tyle pewnie na słodycze wydała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,to jeszcze lepiej XD-albo gorzej,bo to obraza kawy XD
      Tak sie złożyło,ze szkoła byłam w Berlinie,a rodzinnie jestem w Pradze :D

      Usuń
  10. Miała kiedyś w szafce jakieś coś z Mokate przywiezione chyba z Czech (?). Ale kurka, leżało to i leżało, aż w końcu ktoś chyba wyrzucił. :D Jakoś mnie nie ciągnie. :D
    Praga! Ohoh! Udanej kolejnej wycieczki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie żałuj,ze wyrzucone-słabe to wszystko :p
      Troche dzisiaj pada,al jutro pogoda ma być ładna :D

      Usuń
  11. ooo fajny ten jogurcik, kawa to nie kawa, więc dobrze, że nie kupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie widziałam tej kawy, a gdybym zobaczyła, to pewnie by mnie zniechęciła, a więc dobrze, że jej nie widziałam :D A jogurt zachęca, jadłam z tej firmy jogurty we Włoszech i też był mniam, za granicą smakują zupełnie inaczej niż w Polsce haha :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie ta kawa to życie, ale jak widać gusta są różne

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)