wtorek, 17 maja 2016

Kinder Choco Fresh

Chcę zapomnieć o dzisiejszym dniu.
I już do niego nie wracać.
Lekcje od 8.00 do 15.00 to zło,a zamieniają się w piekło,kiedy przychodzi ci napisać 2 sprawdziany i 2 kartkówki...Jakby ten sprawdzian był jeszcze z tego co teraz kończymy,to nie-sprawdzian z historii z tematów z GRUDNIA!!
Przestaje chcieć się żyć,a jeszcze perspektywa egzaminów końcoworocznych za tydzień....
Zabijcie mnie,proszę....
Bohaterem dzisiejszego wieczoru będzie nikt inny,jak słodycz przywieziony z Niemiec.Słodycz.Czy na pewno ten tytuł do niego pasuje?Wyrób mleczny?Przekąska mleczna na słodko?To już zostawiam Wam.
 Opakowanie zachęca do otworzenia hipcia  i zjedzeniem całego opakowania w 3 sekundy cieszenia się jego smakiem.
Po wyjęciu ze sreberka pachnie słodko,wyraźnie orzechami laskowymi.To mnie zddziwiło,bo był to tak apetyczny zapach,z jakim nie spotkałam się w żadnej Nutelli ani Maxi Kingu.
 Czekolada(tudzież polewa) jest bardzo słodka,pyszna i muląca.Jednak jej warstwa jest tak cienka,że Was nie zmuli i nie dostaniecie zacukrzenia XD Poprostu,jakby zjeść jej więcej,to by zamuliła ;)
Tu przechodzimy do najbardziej zadziwiającej części,bo do orzechowego nadzienia.Jest ono niczym kremowe masło orzechowe...lekko twarde(za sprawą temperatury,ale baaardzo dobre)...ach,rozmarzyłam się XD
 Biała część na górze jest puszysta i delikatna,taka pianka,ale minimalnie słodka.Trudno mi ją do czegoś porównać,bo jeszcze z taką dobrą pianką się nie spotkałam XD
 Razem jest orzechowo i słodko-ale nie za słodko,nie bójcie się ;) Serdecznie polecam każdemu,kto będzie miał okazję ich spróbować ;)
Ocena:6/6
gdzie kupiłam:Netto w Niemczech
cena:nie pamiętam XD

Jutro kolejny sprawdzian,z angielskiego-trzymajcie za mnie kciuki albo zabijcie mnie XD

27 komentarzy:

  1. Współczuję i to z całego serca :( no ale takie zycie ucznia... ciesz się, że nie jesteś jeszcze w LO.... myśl o tym, że jeszcze troszkę się pomęczycie i już wakacje, laba, wycieczki :)

    CZekoladki na bank dla mnie byłyby za słodkie ale mimo tego z chęcią bym spróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, ze w wolnym czasie uzupełnisz zakładki :) Fajnie gdybyś zrobiła to na takiej zasadzie jak u mnie na blogu w menu po prawej stronie ;)

      Usuń
    2. Tak,wakacje mnie ratują XD
      No,może dla ciebie byłyby za słodkie ;)
      Kurcze,jest taki problem z zakładkami,że starych postów nie mogę tam przenieść-mogę stworzyć w tym nowe :( Więc nie wiem,jak temu zaradzić.Pytałam ostatnio Ani,ale też nie wiedziała :(

      Usuń
    3. A nie da się zrobić linków do tych wpisów na danych stronach, tak jak pisałam...? Nie wiem czy jest sposób, aby wszystko samo z siebie dodawało się do danej zakładki... Albo nie bardzo wiem, co masz na myśli :)

      Usuń
    4. Linków nie probowalam,ale to by tak głupio wyglądało z linkami :/

      Usuń
    5. A masz wyobrażenie jak by to miało wyglądać? Nie bardzo wiem o co Ci chodzi - wyślij mi może linka do jakichś zakładek na innym blogu, to zobaczę co masz na myśli...:)

      Usuń
  2. Ja ostatnio miałam sprawdzian z fizyki z tematów gimnazjalnych więc..ciesz się, że nie jesteś jeszcze w LO, bo zatęsknisz za gimbazą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem,podobno w LO jest lepiej zawsze,ale się przekonam XD

      Usuń
    2. Kto Ci tak powiedział? XD Pierwsza klasa LO jest okropna.

      Usuń
  3. Aaa uwielbiam je zawsze jak jestem na rynku kupuje paczkę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz super,że są u ciebie dostępne :D

      Usuń
  4. Będę Cię podnosić na duchu, nie mogę i nie chcę Cię zabić;) a co do tego słodycza, to czekolada Kinder to jedna z moich ulubionych czekolad<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty mi zawsze pomagasz XD :**
      Czekolada Kinder mega mi sie kojarzy z dziecmstwiem! :D

      Usuń
  5. Zawsze ich chciałam spróbować. Ale teraz, jakoś ciągnie mnie do RAW batonów i surowej czekolady :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz co,powiem ci szczerze,ze mnie tez-od 2 tygodni nie jem słodyczy,a takie batony i surowa czekoladę bardzo lubie :)

      Usuń
  6. Słodycz na pewno pyszny - smak widać już po opakowaniu - napis kinder dodaje wiele smaku :D

    Powodzenia na egzaminach, dasz radę :)
    Sprawdziany z historii dla mnie były najgorsze - uczyłam się dat tylko po to, żeby wszystko zapomnieć po sprawdzianie :D
    Ale na "pocieszenie" Ci powiem, że kolowkium na studiach niekiedy obejmuje całą, grubą książkę, wtedy dopiero się docenia, jak jak przyjemnie było w gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kinder najlepszy! ! :D
      Oj,historia to dla mnie najgorszy przedmiot :)
      Dziekuje za pocieszenie,troche pomogło XD

      Usuń
  7. Nigdy ich ne widziałam, ale już mi ślinka cieknie na nie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masło orzechowe? Dla mnie nadzienie z Kinder Bueno. Zgadzam się za to, że pyszny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,tez dobre porównanie,nawet nie wiem czy lepsze XD

      Usuń
  9. U nas też zaczynają się same zaliczenia i oddawanie prac a gdzie tutaj zacząć pracę mgr pisać? Nie mniej damy radę i Ty też sobie poradzisz ;) Trzymajmy za siebie wzajemnie kciuki :D
    A ten batonik jadłyśmy, kupując jedną sztukę w sklepie z niemiecką żywnością ;) Drogi był ale smak wszystko wynagrodził :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Współczuje,ale zazdroszczę ,ze dajecie sobie rade,podziwiam :D
      Smak warty każdej ceny! :D

      Usuń
  10. * . * O rany! W poniedziałek wyjeżdżam na "trip" zagranicę, muszę tego poszukać. :D
    Angielski na pewno super Ci poszedł! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A gdzie jedziesz?Poszukaj,bo warto :D
      Poszedł dobrze,bo pan zkseroeal ćwiczenia z podręcznika XD i jeden tekst do tłumaczenia XD

      Usuń
  11. Sprawdziany nie są gorsze niż życie wśród samych fałszywych i chamskich ludzi, uwierz. Albo zagrożenie. To też wchodzi w grę.
    Aktualnie mam focha na Kinder z powodu ich oszustwa. Tych nie jadłam, ale może w przyszłości...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie powiedziałam,ze sa gorsze,to wszystko to tylko przenośnia.
      A co takiego zrobił Kinder,ze masz focha?

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)