środa, 6 kwietnia 2016

Zotter Mitzi Blue Sky of love; biała i truskawkowa czekolada z sercem z malinowej czekolady i chabrami

Cześć!
Jutro mam dni otwarte w szkole,będę robić pokazy i doświadczenia z chemii ;) Wiem,że nie będę miała czasu napisać postu jak co drugi dzień,więc napiszę go już dzisiaj :D Nie urwijcie mi głowy,że dopiero wczoraj coś dodałam,a tu znowu coś XD
Obiecałam Zottera,spotkało się to z dużym entuzjazmem.Zapraszam więc na jego recenzję!!
 Opakowanie prezentuje się ślicznie!Bardzo ciekawe stworki,to przekonało mnie do kupienia jej w Kuchniach Świata.
Czekolada w kształcie dysku pachnie karmelowo,mlecznie,słodko...jednym słowem pysznie,śliniawki się uruchamiają XD
 Biała czekolada jest delikatna,rozpuszcza się w buzi wolno i miękko, tak maślano-karmelowo,a przy tym ,,chłodno,,(mam nadzieję,że wiecie o co mi chodzi) a przy tym wyjątkowo kremowo.Nie jest ona ,,za słodka,, jak większość białych czekolad,idealnie wywarzona!
Dodatek chabrów(których dużo nie sypnęli,no ale XD)daje słodkie,lekko pikantne,a przy tym owocowe(?) nuty.Tak,to były chyba owoce.Ciężko jest opisać czekoladę razem z kwiatami,bowiem ona się ropuszczała,a płatki zostały w swojej papierowej konsystencji.
 Gdy czekoladę się szybko gryzie,a nie ssa,jest nadal przepysznie,mięsiście,a wcale nie za słodko! :D
Czekolada truskawkowa(czyli ten mały dysk na środku) jest wyraźnie kwaśna,orzeźwiająca.Taka,jak sobie wyobrażałam,bo miałam już za sobą Zottera marakujowego,z którym miałam podobne doznania.Tu jednak nie mamy marakui,a wyraźną truskawkę.
 Gdy spróbujemy obydwu dysków razem wzlatujemy do nieba...jest tu tak harmonijnie,smaki się przenikają....chociaż czuć,że truskawkowa rozpuszcza się trudniej,bardziej proszkowo.Nie psuje to jednak całej kompozycji.Prawdziwa przyjemność! :)
Małe,malinowe serce jest bardzo podobne do truskawkowej części-kwaśne proszkowe,orzeźwiające,a przy tym dobre.Nie będę się nad tym więcej rozpisywała,bo i tak dodałam już mega dużo tekstu,a wiem,że niektórzy będą chcieli przeczytać to całe XD
Biała czekolada zdecydowanie tonuje nasze serduszko,a razem w buzi jest mlecznie,wolno....mniam...
Ocena:6/5
gdzie kupiłam:Kuchnie Świata  w Galerii Mokotów w Warszawie
cena:nie pamiętam,na pewno trochę powyżej 10 zł

Szkoda,że  nie mam więcej Zotterów,bo to odkrywanie nowych (przepysznych) twarzy czekolady.Może chce ktoś mi sprawić prezent?XD

26 komentarzy:

  1. Wygląda bardzo smacznie i fajnie wszystko ze sobą wspołgra :)
    Muszę się do galerii mokotów wybrać, bo zottery w kuchniach świata w tarasach ostatnio kupowałam po 18zł !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak,kosztował 18 zł,przypomniałaś mi! :D

      Usuń
    2. To jednak znacznie powyżej 10zł :D

      Usuń
  2. Mmm... Wygląda przepysznie i widzę, że ocenę też ma dobrą;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,ale jest trudno dostępna :( A szkoda,bo bym ci z przyjemnością kupiła!

      Usuń
  3. Łał ale super kombinacja! Nawet dla mnie byłaby dobra chociaż nie lubię czekolady białej ;) a jak do mnie przyjedziesz to znów sie odkupisz wiec sie nie martw :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była taka zwykła biała,miała w sobie duzo z takiego prawdziwego karmelu...ach,duzi by tu jeszcze opisywać Xd

      Usuń
  4. Biała przegryzana owocowymi musiała naprawdę dobrze smakować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda uroczo ale nawet to nie przekona mnie na białej czekolady :P Z drugiej strony kawałeczek chciałabym spróbować bo kto wie? W końcu jeszcze kilka miesięcy temu bylam przekonana, że nie polubię surowych batonów, gdyż nie przepadam suszonych owoców ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To aka inna biała czekolada,bardziej karmelowa..,duzo by opisywać XD Kawałeczek spróbować zawsze mozna ;)
      Ja nigdy tez nie lubiłam suszonych owoców,nadal nie lubię :p Czasami tylko rodzynki albo żurawina,a tak to w ogole nie jem ich XD

      Usuń
  6. Tylko truskawkowy dysk bym wywaliła, reszta brzmi przpysznie, szczególnie to malinowe serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, a dla mnie nie ślicznie :( Co do dni otwartych, pamiętam, jak mnie w przeszłości ekscytowały :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czemu nie ślicznie?To super czekolada!Wiem,ze twoja przygoda z jednym Zotterem nie była miła,ale ten jest inny ;)

      Usuń
    2. Wiem, ale te ojrągłe Z. w ogóle do mnie nie mówią. Pewnie i za 5 zł bym ich nie wzięła.

      Usuń
  8. Chociaż ze dwa takie serduszka mogliby dać :P Ale tabliczka prezentuje się uroczo :)
    Połączenie smaków wydaje się być naprawdę fajną kompozycją :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,szkoda ze dali jedno,tak symbolicznie XD Ale kompozycja to rewelacja! ;D

      Usuń
  9. Wygląda tak, że szkoda jeść! Jako że biała t cudownie! Szkoda, że truskawka bo wlałabym inny owoc, ale nie można zarzucić że nie pasuje, bo truskawka chyba do białej pasuje najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to cudowne połączenie,chociaż mi najbardziej do białej czekolady pasuje właśnie malina ;)

      Usuń
  10. Wygląda tak, że szkoda jeść! Jako że biała t cudownie! Szkoda, że truskawka bo wlałabym inny owoc, ale nie można zarzucić że nie pasuje, bo truskawka chyba do białej pasuje najbardziej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi się, ani wygląd, ani "czysta" czekolada, u mnie wygrywają nadziewańce :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie z wyglądu zachęcająca,a nie jest ,,pusta,,bi na gorze cis ma ;D Ale nadziewane Zottery to tez absolutne mistrzostwo! Nawet chyba lepsze!

      Usuń
  12. Aaaa to musiałoby być cudo ❤️ Szkoda, ze Warszawę mam tak daleko, ale następnym razem jak tam będę to juz wiem gdzie iść :D Biała czekolada to zdecydowanie moja ulubiona, wiec na pewno byłabym w siódmym niebie ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz to tej poszukaj w Kuchniach Świata!Ja też w Warszawie często nie bywam,ale jak już jestem to obkupuje się na maksa! :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)