piątek, 29 kwietnia 2016

Vivani biała czekolada z wanilią BIO

No cześć!
Trochę mnie nie było,ktoś tęsknił?XD
Wróciłam już we wtorek,ale miałam tyle do nadrabiania ze szkoły,że piszę dopiero dzisiaj,a i tak to będzie krótki post.Jutro postaram się dodać ,,z księżniczki w turystkę-Berlin,, ale najpierw muszę przesłać zdjęcia z aparatu na komputer.
Na razie powiem Wam tylko tyle,że świetnie się bawiłam,bardzo dużo zobaczyłam i zwiedziłam ,poćwiczyłam język w praktyce(wszyscy mnie rozumieli! :D) oraz kupiłam dużo słodyczy,w tym wymarzonego Rittera Weisse Schoko mit Joghurte Mousse :D ,żelki(niemieckie 100% lepsze od naszych),Kinder Choco Fresh ,zdrowe raw batony ,żelki bez żelatyny i jogurty(niemieckie Mullery też o wiele smaczniejsze ;p) .Niektórych rzeczy będą recenzje,innych nie,w zależności kiedy i gdzie będę je jeść ;)
Dzisiaj przedstawię Wam czekoladę,którą jadłam jeszcze przed wyjazdem-biała Vivani z wanilią.Znacie moją słabość do białej czekolady,a z tak świetnym składem nie mogłam przejść obojętnie :D
 Opakowanie śliczne,eleganckie-tyko jeść XD
Sama czekolada pachnie mlecznie i tłusto(ale wtedy jeszcze miałam katar,proszę brać to pod uwagę,że mogłam czegoś nie wyczuć XD)
Pierwszy kawałek wędruje do ust-rozpuszcza się wolno,po chwili gładko,kremowo i tłuściutko,po chwili na języku mamy do czynienia z chłodną wanilią.To taki stan,kiedy czekolada jest ,,chłodna,, a na koniec pozostawia na języku wyraźne nuty wanilii.
 Robi się ciut za tłusto,nie powiem.Ale wciąż nie jest to mega słodko,ani przesłodzenie,co zbyt często towarzyszy tanim białym czekoladom.Jest wyraźnie mlecznie,a tego szuka się w białych czekoladach.Mogę z pewnością stwierdzić,że jest to prawdziwa biała czekolada.

 Ocena:5-/5(za zbytnią tłustość)
gdzie kupiłam:eko sklep w moim mieście ;)
cena:9.90 zł
To tak jak pisałam na górze-jutro postaram się dodać pierwszą część o wyjeździe,ale nie gwarantuje.Trzymajcie kciuki,żębym się wyrobiła z lekcjami ;)

21 komentarzy:

  1. Skarbie... moja ty księżniczko, blond-aniołeczku no pewnie, że tęskniłam.. Cały czas myślałam o Tobie, zagladałam na bloga, instagrama ;) Nawet nie wiesz jak ciesze się, ze już jesteś a jeszcze bardziej ciesze się, że wycieczka była udana, miło spędziłaś czas :) SUPER - nie mogę doczekać się relacji:)

    Jeśli chodzi o czekoladę Vivani to lubię tę markę - mają dobre gorzkie czekolady ale strasznie kruche :P Na zakup białej nigdy bym się nie zdecydowała - za słodko, za tłusto a w tym przypadku za waniliowo ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo,bardzo mi miło ,ja tez o tobie myślałam,co wtedy u ciebie :D
      Oj wiem,ze kruche XD I rozumiem,nikt nie zmusza do konsumpcji białej :D

      Usuń
    2. Dziękuję ♥ Ale myślami powinnaś być na wycieczce :)

      Kruche i dlatego moja była w kawałkach ale zjeść się da ♥ I dobrze, że nie zmusza :P Sama z siebie gdyby ktoś mnie poczestował to pewnie bym spróbowała... tak z ciekawości :) Jak próbuje się samemu to lepiej smakuje ;)

      Usuń
    3. Tak,jak samemu to lepiej :D

      Usuń
  2. Udzielam się teraz bardzo mało, ale cieszę się, że wróciłaś :) I to jeszcze z recenzją czekolady, która czeka w mojej puszce.. Nie wiem kiedy tam zajrzę, ale kolejna pozytywna opinia to motywacyjny kop ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,jak miło to czytać :D
      No no,moze czas otworzyć czekoladę?Jestem ciekawa czy odebralibalbys ją podobnie ;)

      Usuń
  3. Fajnie, że wróciłaś, mi brakowało Twoich notek i teraz czekam na relację z Berlina :)
    Mam tą czekoladę w swoich zapasach i jestem pewna, że będzie mi smakować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah,jutro zrzucę zdjecia i bedzie post :D
      Na pewno ci posmakuje tak jak mi :)

      Usuń
  4. Jest to niezaprzeczalnie póki co najlepsza biała tabliczka jaką kiedykolwiek jadłyśmy i jedna z niewielu, którą jeszcze nie raz powtórzymy :)
    Tyle dobroci kupiłaś!! Pozazdrościć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsza?Oj,mam wszczęła pasek,musze to docenić :D
      No,kupiłam troche ,nie powiem XD

      Usuń
  5. Ja za Tobą mega tęskniłam, moja kochana:* w sumie to teraz tak trochę żałuję, że nie pojechałam, no ale cóż... Może następnym razem?:) a co do postu to bardzo fajny;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedz ze mną do Paryża! :DD Ne żałuj,co było minęło-ale ja tez tęskniłam :D

      Usuń
  6. Zdziwiłabym się jakby ta czekolada komuś nie posmakowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tej firmy jadłam już chyba z 3 czekolady: pomarańczową, z miętą i kawową... I prawie wszystkie mi bardzo posmakowały (oprócz tej kawowej jeśli pamiętasz) no u oczywiście jeszcze duzo mi zostało do spróbowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,pamiętam!Vivani to jednak bardzo dobra marka,a mi zostały jeszcze wszystkie pozostałe do spróbowania XD

      Usuń
  8. Nie mogę się doczekać zdjęć!!! A o czekoladzie nasłuchałam się już wiele dobrego, z przyjemnością kiedyś spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest nowy post ;) Próbuj,jak będziesz miała okazję :**

      Usuń
  9. Jadłam z tej firmy jeden smak czekolady, chyba jogurtową z melonem (?) i była bardzo dobra, ta na pewno też by mi zasmakowała <3 No i ja też jestem wielką miłośniczką białych czekolad :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jogurtowa z melonem?Za tym owocem nie przepadam,ale brzmi bardzo ciekawie,spróbowałabym! :D

      Usuń
  10. Jak tylko spotkam gdzieś tą czekoladę to kupię, jak pewnie wiesz też uwielbiam białą :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)