wtorek, 19 kwietnia 2016

Milka Triple Choco Cocoa

Cześć!
To mój ostatni post przed wyjazdem,dlatego taki nieregularny ;)
 Jutro jadę na 6 dni do Berlina z wycieczką szkolną,więc postów wtedy nie będzie.Ale mam nadzieję,że kupię tam dużo niemieckich słodyczy,więc zrekompensuję Wam to ;D Trzymajcie kciuki,żebyśmy poszli do jakiegoś dużego niemieckiego sklepu z dużym wyborem ich narodowego jedzonka XD

Dzisiaj natomiast prezentuję Wam czekoladę,którą zachachmęciłam wczoraj w Żabce.Wiedziałam,że muszę ją od razu  z ciekawości otworzyć.Nie mogłam się zdecydować,co Wam dzisiaj zrecenzować-białą Vivani,czy może ją?Większość z Was pewnie zastanawia się nad zakupem tej,więc jednak przybliżę Wam Milkę ;)
 Już po opakowaniu widać,że czekolada ma 3 kolumny,każda jest inna-jedna wypełniona płynną czekoladą,druga kremem,a 3 kakaowymi ciasteczkami.
Otworzyłam ją i poczułam wyraźną słodkośći ciemne kakao(ale mam katar,więc się nie kierujcie moim węchem XD)
 Sama czekolada otaczająca nadzienia jest typowo Milkowa-bagienkowa(Olga, chyba twoje ulubione słowo XD),słodka i mulista.Tego się właśnie spodziewałam.
Zaczęłąm degustację od kostki z nadzieniem ciasteczkowym-wydawała mi się najbardziej insteresująca.Potem odkryłam,że była to najmniej słodka i najlepsza kostka,ale od początku XD
Ciasteczka w nadzieniu są bardzo chrupiące.To chyba Oreo,bo całość przypomina kawałek lubianej przez wszystkich Milki Oreo ;)
Nadzienie z ,,musem,,(?) czekoladowym jest o wiele mocniej kakaowe,aż się zaskoczyłam.Przypomina trochę środek od kawowego..tego najbardziej wytrawnego Merci XD Ale powiem szczerze,że jest mniam!:D
Trzecia i ostatnia kostka z wylewającą się płynną czekoladą jest płynne(zdziwieni?XD),kremowe ,baaardzo słodkie ,ale smaczne,ja lubię czasami takie zacukrzenie,byle nie za długie.
 Niestety,po całej kostce z płynną czekoladą zacukrzenie mnie przerosło.Było baaardzo słodko,nie spodziewałam się,że aż tak :o Potem zjadłam resztkę kostki z musem i mi przeszło,ale to palenie w gardle wcześniej było naprawdę mocne ;o Dopiero później odkryłam,że kosta od której zaczęłam(czyli ciasteczkowa)najbardziej mi smakowała-była chyba najbardziej ,,zrównoważona,,, choć konkuruje z musową)
Całość wypadła bardzo dobrze,ale przez tą mega słodkość w 3 kostce odejmuję trochę punktów ;)
Ocena:4+/5
gdzie kupiłam:Żabka
cena:coś koło 3 zł 50 gr )(?)

50 komentarzy:

  1. Milka to moja ukochana czekolada! Uwielbiam ją;D a szczególnie uwielbiam Milkę Oreo i Milkę Karmelove;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Milki nie lubię bo jest dla mnie za słodka ale czekolada zaczeła mnie intrygować ;) Ciesze się, że mniej więcej poznałam jej smak ale spróbować to bym się bała - to chyba byłoby dla mnie morderstwo cukrowe :)

    PS Mam nadzieję, że miło spędzisz czas - zwiedzaj, odpoczywaj i zdaj nam relację.. nawet taką mini relację ale by była:) Będę tęsknić i wyczekiwać kolejnego postu :) Wracasz we wtorek tak? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,myśle,ze zjadłabys tylko te kostki z ciastkiem jak juz XD
      Tak,wracam we wtorek ;)

      Usuń
    2. Chyba jedną kostkę i miałabym już dość :P
      Będę czekać na Twój powrót ♥

      Usuń
    3. Kochana przed chwilką dostałam... Dziękuję ale na prawdę nie trzeba było ♥

      Usuń
    4. Wprawdzie jedna wygląda jak po przejściach ale ważne że doszła :) Jeszcze raz dziękuję - na prawdę nie musiałaś...♥ teraz mi jest głupio

      Usuń
    5. Ale wszystko z nią dobrze?Wsztskie produkty w jednym kawałku?Ja wysyłałam cała ,ładne opakowana i prosta :(

      Usuń
    6. Vivani jest w kilku kawałkach (nic dziwnego - czekolady Vivani są bardzo kruche) a kartonik w połowie trochę wymięty (tak jakby ktoś na siłę kopertę wpychał do małej skrzynki na listy i do połowy z niej wystawała) ale mi to w ogóle nie przeszkadza :)
      Nie wiem czy jadłaś Vivani 92% - ta 99% jest inna w smaku :)
      Mi smakuje ale nie jest czekolada dla każdego :) Jeszcze z całego serca Ci dziękuję ♥ Nie musiałaś ale strasznie się uparłaś i wierciłaś mi dziurę :P

      Usuń
    7. Ooooj,tak mi przykro,mogłam wypchać te paczuszkę jakimiś gazetami :( A Vivani jadłam tylko biała ;)

      Usuń
    8. Nie wygłupiaj się :) Za co mnie przepraszasz? Przecież to nie Twoja wina, że czekolada jest krucha i że z listem obchodzili się brutalnie na poczcie.. Mój "blod aniołeczku" nic sie nie stało - przecież i tak da się ją zjeść ;) Jeszcze raz z całego serca dziękuję - na prawdę nie musiałaś ♥A czekoladę Vivani 92% polecam - jadłam raz (dostałam bo nie ma jej w moim mieście)i gdybym nie wiedziała, ze na opakowaniu napisali 92% to bym się nie domyśliła:) Smakuje jak taka 70% kakao ;)

      A jak tam na wycieczce? Podoba się? ;)

      Usuń
    9. Jest super,chociaż szkoda,ze nie moge napisać posta.Bie bylismy jeszcze w sklepach ,Ake mam nadzieje ze bedziemy ;)

      Usuń
    10. Bardzo się cieszę, że miło spędzasz czas - to jest najważniejsze :) A z postem i Twoją relacją z wycieczki poczekam jak wrócisz ;) Już nie mogę się doczekać - jestem ciekawa co zwiedzaliście i gdzie byliście ;)

      Usuń
  3. Dobrze wiedzieć, że jest nowość od Milki jednak my rozpoczynamy 2 tygodniowy detoks cukrowy, więc niestety nie kupimy ;)
    Udanego wyjazdu i mnóstwa słodyczy życzymy ;) kup też coś słodkiego ale zdrowego! ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Detoks?Zapisuje sie,bede z wami,tylko jak wroce XD

      Usuń
    2. Haha taki challenge sobie robimy :D Coś nam układ pokarmowy ostatnio szwankuje :/
      Zapraszamy! Będziemy się razem dopingować :D

      Usuń
  4. Trzymam kciuki za udane łowy spożywcze :)
    A co do czekolady, jakoś mnie nie zachęca. Milkę lubię, ale pozostanę przy łaciatej i karmelowej, których i tak nie jadłam już bardzo dawno. Ale moja siostra z pewnością ją kupi, to pewnie mnie poczęstuje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje!
      No,ja tez sie dziele i częstuje czekoladami potem z rodzicami ;)

      Usuń
  5. Nie wiem, czy ulubione słowo, ale na pewno ulubiona konsystencja <3

    Nie kupuję żadnej z nowych Milek, bo za dużo się w nich dzieje, poza tym jakoś tak wewnętrznie czuję, że jej (ani w ogóle niczego nowego) w najbliższym czasie nie chcę. Wyjazdu zazdroszczę, a zakupów w niemieckich marketach jeszcze bardziej :) Czekam na znak w czwartek ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka konsystencja powinna być XD
      Zobaczymy czy uda mi sie cos niemieckiego upolować!Ale rozumiem cie,bo jak mam bardzo duzo rzeczy,to te nie chce nic nowego-ale teraz skończyły mi sie wszystkie produkty :p

      Usuń
  6. No, no! Jako pierwsza ją zrecenzowałaś :) Ja muszę zawitać i zapolować na obie wersje. Bo jestem ich bardzo, ale to bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałam zrecenzować ją pierwsza,dlatego zrezygnowałam z recenzji Vivani dzisiaj XD Pewnie,sprobuj,choc uważaj na zacukrzenie XD

      Usuń
    2. Napsualam w poście-biała z wanilia

      Usuń
  7. Jadłam wersję karmelową już, niedługo na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam tylko czekoladowa,bo karmelowa mnie jakos nie pociągała XD

      Usuń
  8. Oo koniecznie musze ją kupić, widziałam zdjęcie u kogoś na instagramie i zastanawiałam się czy jest w Polsce, teraz juz wiem :D

    OdpowiedzUsuń
  9. O nie nie nie :D. Ostatnio kilka razy zostałam poczęstowana Milką i z pokorą wracam do swoich czekoladowych zapasów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to na pewno masz o wiele lepsze i smaczniejsze czekolady z wyżej 0półki ;) Jakbym tak miała to tez bym sie do zwykłych nie zniżała XD

      Usuń
  10. Czy ja się starzeję czy dziadzieję czy zamieniam w marudną jędzę że mnie żadne nowości, nawet wyglądające TAK świetnie, w ogóle nie cieszą? :P Nie wiem nie wiem, zwykle narzekam na Milkę, chociaż ten pomysł na nią jest świetny. Tak czy siak póki co nie spróbuję, robię sobie eksperymentalne dni wegańskie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w ogóle "starzeję" - mówi 16-to latka xD

      Usuń
    2. Tez czuje sie staro(15 latka XD)Ale mnie tez niektóre nowości w ogole nie rajcują,np.niwe chrupki albo czipy to nie moja bajka :p Albo jakieś nowe herbatniki XD

      Usuń
  11. Aa! :D Super, że jedziesz na wycieczkę. Super zabawy!!!
    Czekolady - nie widziałam! Nawet nie wiedziałam, że taka weszła na polski rynek. :D 3 smaki za jednym razem- dla mnie idealnie. :D Aż zamarzyło mi się, żeby Milka zrobiła czekoladę, gdzie każda kostka byłaby o innym smaku. :DDD

    OdpowiedzUsuń
  12. Czeeeekooolaaadaaaaaa - w wersji fit jakby taka była. O taka co to ma kalorii tyle co woda(hihi). Ja bym wtedu nic wiecej nie jadła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To by było super,ale z umiarem niz nie zaszkodzi ;)

      Usuń
  13. Miłej wycieczki życzę, już zazdroszczę tych cudowności! <3
    A Milka? Jedno wiem na pewno - muszę jakoś zdobyć obie :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Za każdym razem kiedy ją widzę myślę sobie "muszę ją kupić"! To jest chyba ten czas, dobrze że mi przybliżyłaś jej smak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za każdym razem?Przeciez oba jest dostępna od wtorku xd

      Usuń
  15. Czego oni nie wymyślą, nie wiedziałam, że taka czekolada istnieje (od dawna nie interesuję się produktami Milki)... Zaskoczyli mnie takimi nadzieniami w jednej tabliczce, nie powiem. Chyba nie muszę też mówić, że odrzuca mnie prawie wszystko od tej czekolady? Sam herbatnik Oreo mi tu tylko nie straszny. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,ty masz na pewno tyle lepszych i o wiele ciekawszych u smaczniejszych czekolad,ze sie domyślam,ze sie takimi nie interesujesz ;) Jakbym takie miała to tez bym na zwykle sklepowe słodycz nie polowała XD

      Usuń
  16. Bardziej mnie kręci karmel, choć tę oczywiście też muszę spróbować. Ja akurat lubię to nadzienie płynne z czekoladowej jakie jest w Choco Splash. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak?O,to nie wiedziałam ;) Ja myślałam,ze karmel mnie zasłodzi za bardzo-pewnie by tak było ;)

      Usuń
  17. kurcze to już nie wiem czy ja kupować czy nie.. :d ile osob tyle opini :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę późno odpisuję,ale wg mnie warto ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)