sobota, 2 kwietnia 2016

Milka Cookies Sensations ,Choco Inside

Cześć!
Ładny dzisiaj poranek mamy(przynajmniej u mnie :))Mam nadzieję,że pogoda dopisze przez cały dzień :D
Bez zbędnego przedłużania i ceregieli zapraszam Was na recenzję nowych ciastek od fioletowej krowy,które niedawno pojawiły się w Tesco :)
 Zachęcił mnie do nich fakt,że są do podgrzania w mikrofalówce.Nie pisze to na opakowaniu,ale w gazetce Tesco było,że należy je podgrzać 10-max.12 sekund w mikrofali ,a po ostygnięciu dostaniemy ciasto z płynną czekoladą w środku.
Nie wiem,czy to  ta zła instrukcja czy moja mikrofala jest zepsuta,ale...o tym później,nie spojleruje na początku wszystkiego XD
 Ciastko pachnie wyraźnie mącznie i słodko.Nie próbowałam go na sucho,tylko położyłam na talerzyku i pogrzałam.Po około 25-30 sekundach spędzonych w mikrofali poczułam wyraźnie zapach masła.
W smaku ciacho było miękkie,bardzo chrupiące,ale niestety i mączne :( .
Czekolada po tak długim podgrzewaniu była...niepłynna :( .Proszkowa,twarda,ale i bardzo słodka,taka typowo Milkowa.
Razem ciatko i nadzienie wypada dobrze.Jest ciepło,chrupko i słodko.Bardzo mi się to skojarzyło z ciasteczkami przynoszonymi w święta dla Mikołaja,więc mogę śmiało powiedzieć,że to bardzo dobre ciasteczka do mleka na zimę .

 Jednak za małą ilość czekolady i za to,że się nie rozpuściła(a mikrofalówkę mam dobrą!) Obniżam znacząco ocenę.
 Ocena:3/5
gdzie kupiłam:Tesco
cena:koło 7 zł

27 komentarzy:

  1. Muszę sobie tego spróbować, bo ogólnie to uwielbiam produkty z Milki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ,możesz się zawieść.Tez lubię Milke,ale musza dopracować pewne rzeczy.

      Usuń
    2. No wiadomo, nie wszystko jest idealne;)

      Usuń
  2. O łał kolejna nowość! Szybko fioletowa krowa wypuszcza niwe produkty :) no szkoda że czekolada sie nie rozpuściła :( ale przynajmniej wiesz jak smakowało ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałyśmy wczoraj z siostrą w tesco, ale uznałyśmy, że nie ma co kupować, bo mamy wszystkiego za dużo i najpierw trzeba powyjadać część zapasów słodyczowych i teraz widzę, że dużo nie straciłyśmy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem ,tez mam zapasy XD Tak,duzo nie straciliście ;)

      Usuń
  4. A ciekawe jakby się zachowały podgrzane na patelni ;P Byłby taki maślany tost z czekoladą w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,bez kitu XD zostały mi jeszcze,musze sprawdzić!

      Usuń
  5. Kuszą, ale jakoś kaloryczność trochę odstrasza haha :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,113 kcal na jedno cienkie jądro to duzo,dlatego zjadłam jedno XD

      Usuń
  6. Mam je, ale jeszcze sobie muszą poczekac na testowanie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okej,u mnie doszły juz końca swojego żywota.Ciekawe czy tobie posmakują ;)

      Usuń
  7. U mnie też ładny dziodnek :) A ciacha nie jadłam i nawet mnie nie kusi ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie,mnie już teraz też nie :p

      Usuń
    2. To ciacho nawet nie wygląda smacznie :P

      Usuń
  8. Zeżarłabym, ale ta cena... ;) A z podgrzewaniem to się nie dziwię, że Tesco zaproponowało. Ocieplanie jest dobrym patentem na ciacha, sama ostatnio podpiekałam kruche :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podpiekane kruche sa pyszne!a taka cena za 6 duzych ciastek to nie fortuna ;)

      Usuń
  9. Aż poczułam ten cukier pod zębami :D Nie no, wyglądają fajnie, ale nie moja bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie one sa po prostu dobre ale moja siostra sie nimi zajada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tak jak moja mama tym ptasim mleczkiem shake'owym XD

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  11. Podobają mi się, muszę wypróbować :D Pewnie tez się nie rozpuści, ale tak ogólnie to lubię takie zwykle ciastka, wiec może mi zasmakują :D Swoją droga to juz któreś ciastka od Milki a ja żadnych jeszcze nie próbowałam, muszę nadrobić zaległości :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)