piątek, 1 kwietnia 2016

E.Wedel Ptasie Mleczko Strawberry Shake

Cześć!
WEEKEENDDD!!
Ktoś podziela mój entuzjazm? :D Jest mi Was bardzo miło powitać w tak piękny dzień jak piątek! Nie ie będę zatem przedłużac i zparaszam Was na recenzję bardzo ,,wiosennego ,,produktu :)
 Czego nie zrobi moja mama?Nie oprze się nowemu Ptasiemu Mleczku-tak też i było tym razem,nowość w Lidlu za 10 zł nie uszła jej uwadze.Zdążyłam jedynie wykraść z pięterka 3 pianki dla siebie,bo tak to już reszta zniknęła po 3 dniach XD
Pisze,że dobrze smakuje schłodzone w zamrażalniku-to też sprawdzę ;)
Zacznę jednak od opakowania-ładne,typowo wiosenne z uszkami wielkanocnego królika i soczystym koktajlem,który z chęcią bym wypiła.
 Opiszę najpierw odczucia po Ptasim Mleczku ,,na ciepło,,-pachnie sztuczną truskawką-nie zapowiada się zbyt dobrze.
Czekolada białą jest meega słodka,ale to tylko polewa,więc cienka wsrtwa i nie doznajemy cukrowego szoku.
Pianka natomiast jest twarda i.....prawie bezsmakowa!Ciut słodka troszkę,ale gdzie ten truskawkowy shake??:(:(

 Ocena:2/5
 Przejdźmy zatem do schłodzonej pianki,która posiedziała sobie w moim zamrażalniku dobrą całą noc.
Tutaj produkt o dziwo w ogóle nie pachnie.Czyżby zmrożenie zassało jego zapach?
Czekolada jest o wiele twradsza niż przy wcześniejszym delikfencie,chrupiąca i zdecydowanie mniej słodka.
Pianka jest twardsza,gumowata.Myślicie że ma smak?Mylicie się!Tutaj sytuacja jest taka sama-nie ma ani truskawki,anie shake'a.
Razem jest poprostu bardziej chrupiąco,ale nie bardziej słodko.Ta konsystencja podoba mi się bardziej,więc podwyższam mu ocenę.
Ocena:2+/5
Jeżeli Wam smakowało-nie dąsajcie się na mnie,ile ludzi,tyle opinii.Mojej mamie np.bardzo smakowało i jak powiedziałą:,,Na zimno było przepyszne,, :p

gdzie kupiłam:Lidl
cena:9.99 zł

24 komentarze:

  1. Biała polewa mi się podoba, ale wnętrze już nie. Ogólnie ptasiego mleczka za bardzo nie lubię, a takie truskawkowe jeszcze mniej mi się podoba :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,polewa jest okej,a pianka to masakra! :( Ja tez za mleczkiem nie prapadam,moja mama za to uwielbia ;)

      Usuń
    2. Moja mama lubi wszystko co słodkie, więc i ptasie także :)

      Usuń
  2. Ale wtopa! Ja niestety nie lubię produktów truskawko podobnych, więc nie natknęłabym sie na ten produkt. Ale dziwnie bo produkty Ewedla zazwyczaj są bardzo dobre :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. J amyslalam,ze bedzie takie nietrudkawkowopodne,tylko smaczne.A tu-dobrze ujęłaś-wtopa!Ja ogolnie za Wedlem nie przepadam,ale ze to była limitka to nie uszła mojej uwadze ;)

      Usuń
  3. Biała polewa wygląda smacznie, ale jak widać pozory mylą;) co nie zmienia faktu, że chciałabym tego spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj,mylą,mylą.Ale pewnie ze sprobuj,moze tobie akurat posmkauje? :D

      Usuń
    2. Mi to zawsze wszystkie słodycze smakują haha;D

      Usuń
  4. Piękny piątek???U mnie szaro, buro, pada... to mi piękny piątek :P Na szczęście jutro ma świecić słonko i oby świeciło bo jak nie... :P

    Od kiedy produkty firmy Wedel spadły na jakości i to znacznie w ogóle nie patrze w ich kierunku (moja ukochana czekolada truskawkowa - smak dzieciństwa.... a teraz to porażka)... a ptasiego mleczka nigdy nie lubiłam :P Próbowałam wiele razy, z wielu firm i nadal nie lubię :P Słodycz, której nigdy nie polubię :) A moja siostra kocha ♥ :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny pogodowe moze nie,ale sam fakt ,ze jest piatek i weekend jest super! ;)
      Oj tak,teraz to gorsza jakość :( A twoja siostra jest jak moja mama-a ty jak ja,bo dla mnie tez Ptasie Mleczko o nie jest duże ,,wow,,Tutaj liczyłam poprostu na cos innego ;)

      Usuń
    2. No tak bo nie ma szkoły :P

      Moja siostra ostatnio powiedziała, że Ptasie Mleczko z B. jest lepsze od Wedel ale nic nie dorównuje Milce ;P A co do tego ptasiego mleczka to po Wedel nie ma co spodziewać się fajerek :)

      Usuń
  5. wiedzialam ze bedzie sztuczna trusawka, poza tym nie lubie ptasiego mleczka i na pewno nie kupie

    OdpowiedzUsuń
  6. Chciała kupić, ale...nie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie kusi mnie, żeby ich spróbować. Ale opakowanie i jego struktura mega mi się podobają. :D Uwielbiam książki, które są takie, jakby matowe, :D więc i tu mi się to podoba. xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No opakowanie mnie skusiło ;) Ja tez uwiebiam takie książki :)

      Usuń
  8. Moja się mleczkom opiera, choć też nie zawsze. Prędzej jednak skusi się na czekoladę lub ciacha. Entuzjazmu weekendem nie podzielam, bo w tym semestrze mam jeden wielki weekend. Po ptasie też bym nie sięgnęła, bo to ptasie. Krótko mówiąc: jestem dziś jak baba w najgorszej fazie PMS. Czyli... NIE! :[ :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah,moja mama to i mleczka i czekolady i ciastka XD
      Ach,rozumiem,tez chce taki weekend!
      Hahah,rozumem przez co przechodzisz,hormony szaleją XD

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Napisałam na dole,ze to rtylko moje zdanie-mojej mamie tez smakowało :D

      Usuń
  10. Po jednym byśmy zjadły z ciekawości ale dopóki nas ktoś nimi nie poczęstuje np. na jakimś rodzinnym spotkaniu to raczej nie zanosi się na ich degustację :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko,ja te zawsze jak cos jest nowego i ktoś mnie poczytuje to tyłków próbuje ;)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)