wtorek, 5 kwietnia 2016

Dobra kaloria jabłko&cynamon

Cześć!
Jak na dworze jest cudnie! *.* Taka pogoda mogłaby być przez cały czas!

Myślicie ,że recenzentka słodyczy żywi się tylko nimi?Ależ skąd!Kocham zdrowe jedzenie,wbrew pozorom wcale nie jem słodyczy tak dużo ;) .Często sięgam po zdrowe przekąski-tak też było i w przypadku batona ,,dobra kaloria,, :D.
Skusiłam się na 4 smaki,jednak gdy brałam ten ,akurat byłam w domu i mogłam zrobić zdjęcia.Resztę pewnie wezmę ze sobą na jakieś wyjście,więc nie wiem,czy je zrecenzuję ,wybaczcie :*
 No dobra,przejdźmy do żarcia,bo męcząca taka gadanina XD
Opakowanie ładne,sugeruje zdrowy produkt.W tle widać pląsające laski cynamonu.
Po wyjęciu od razu poczułam w palcach,że baton jest plastelinowy,miękki.
Pachnie wyraźnie słodkim jabłkiem(ja tam preferuję kwaśne,ale nie narzekam :p).
 Po włożeniu do ust jest miękko,dopiero po chwili słodko i jednocześnie...chrupiąco?Tak,to prze orzechy nerkowca w składzie ;).Słodycz jest wyraźnie daktylowa,czyli ,,zdrowa,, XD
Ale...gdzie ów jabłko?A gdzie cynamon? :/ Na to pytanie odpowiedzi chyba nie poznam,bo przez cały czas jedzenia nie wuczułam żadnej takiej nuty :(
Takim oto przykrym akcentem muszę skończyć te recenzję,obniżając delikatnie batonowi ocenę.Całość ,nie ukrywam, mi bardzo smakowała ,ale jak na wariant ,,jabłko&cynamon,, liczyłam je choć poczuć,a nie tylko powąchać jabłko XD

Ocena:4+/5
gdzie kupiłam:E.Leclerc
cena:2.69 zł 

PS1.Tak swoją drogą-wy wolicie słodkie czy kwaśne jabłka?
PS2.Następnym razem szykujcie się na Zottera! :D

32 komentarze:

  1. Ja kocham kwaśne jabłka! Są boskie ;) A wracając do tematu to już od dłuższego czasu szukam tych batoników, bo wszyscy je chwalą :) muszę je znaleść

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również kocham kwaśne jabłka i tylko takie jem... lubię też zielone :P

    Co do batoników to kuszą mnie ale bardziej to inne smaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to piąteczka!Zielone sa naaajlepsze!Innesmaki tez sa ponoć super,mnie najbardziej ciekawi kokosowy,który tez mam ;D

      Usuń
    2. Jest smak jest moc :D

      A mnie kakao, kawa, orzech :) Niestety nie prędko ich spróbuje ;/ może kiedyś ;)

      Usuń
  3. Moja nauczycielka o przyrody b Cię pochwaliła. xD Kładzie duży nacisk na mówienie, żeby nie jeść produktów z długimi składami.
    Tych batonów nie widziałam jeszcze nigdzie oprócz blogów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,pozdrawiam panią od biologii ;) A baonów szukaj w Leclercu :)

      Usuń
    2. Od PRZYRODY, ale w zasadzie biologii tez uczy. Nie wiem jak dużo km musiałabym, przejechać, żeby iść pierwszy raz do tego sklepu.

      Usuń
  4. Uwielbiam kwaśne jabłka, najlepiej kwaśne i mocno twarde :D
    A co do batonika, to tego smaku sama z siebie raczej bym nie kupiła, choć wygląda naprawdę smacznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie jabłka sa najlepsze,za takie zawsze dam sie pokroić!A czemu byś nie kupiła?I skład fajny i przystępna cena ;)

      Usuń
    2. Bo w batonach wolę smaki kakaowo - kokosowo - orzechowe itp, jabłkowe kupuję w ostateczności, choć w sumie to i takie lubię :)

      Usuń
  5. No pogoda cuudna, aż chce się żyć ^·^ Dzisiaj miałam wręcz ochotę ze szczęścia śpiewać, choć za tym nie przepadam :D
    Nie lubię za bardzo jabłkowych słodyczy, bo mając na uwadzę moją miłość do jabłek praktycznie nigdy mnie nie zadowolą :P Jem te owocki codziennie (jako jedyne) i moje ulubione są chyba ligole, średnio słodkie, twarde, soczyste i obłędnie pachną :D
    Żotter <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Czeka na mnie - dlatego by się nie sugerować Twoją opinią zajrzę jak pożre ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boże, ale bym to jadła! Muszę je dorwać :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szukaj w Leclercu na dziale ze zdrowa żywnością :D

      Usuń
  8. Wygląda smacznie, trzeba tego spróbować;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest troszkę inna słodycz,ale wcale nie gorsza! ;)

      Usuń
  9. 1. Zjadłabym!
    2. Wolę... to zależy. Na pewno twarde! Lubię Szampiony.
    3. I tak wiem, że żywisz się tylko słodyczami, a tego batona zjadła za Ciebie mama.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 1.Sprobuj,ciekawy smak ;)
      2.Twarde sa najlepsze! :D
      3.No ,rozgryzłeś mnie ,śledzisz mnie XD ;p

      Usuń
  10. No co Ty nie wyczułaś tutaj jabłek? :P A my od razu czułyśmy lekki kwaśny posmak suszonych jabłek z cynamonem :P I zdecydowanie jest to najsłodszy wariant ze wszystkich batonów za sprawą daktyli. To ciekawe jak każdy inaczej wyczuwa smaki :) Czekamy na Zottera :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah,naprawde,czułam same daktyle i orzechy!Zstanawiajacy baton,rzeczywiście! :D A Zotter chyba juz jutro ;)

      Usuń
  11. Twarde i kwaśne :) dodaj opcje na email i link bloga bo nie chce mi sie za kazdym rAzem logować na Gmail;)no i czekam jaki teraz bd zotter

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jejku,teraz jeste z telefonu,ale jak bede na komputerze to pokombinuje ;) Bo powiem sczerze,ze nie wiem jak Tosię robi XD

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. Raz się ma,raz nie ma XD Ja też czasem mam,a czasem nie ;)

      Usuń
  13. Ja też ich nigdzie nie widziałam … do momentu aż pojawiły się w szkolnym automacie. :D
    Troszkę mam inne zdanie nt. cynamonu i jabłka (przynajmniej w moim batoniku), ale nie zdradzam, bo… kiedyś tam recenzja będzie. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahha,okej,trzymaj mnie w napięciu :D Też chce takie batony w szkolnym automacie!

      Usuń
  14. Nie widziałam nigdzie tego smaku, próbowałam trzech pozostałych ale koniecznie muszę dorwać tez tego :D
    A co do jabłek to wole słodkie, najlepiej bardzo mocno twarde, słodkie i soczyste mniam ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsza osoba,która woli słodkie jabłka :D I spróbuj tego,może akurat wyczujesz jabłko? :D I z tego co wiem,to smakówj est chyba z 5 albo 6 ,ostatnio Pandy recenzowały wszystkie :)

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)