sobota, 9 kwietnia 2016

Alpengut biała z kremem z migdałów

Cześć!
Wczoraj była ciemna,więc dziś ,tak jak pisałam,pod lupę bierzemy jej białą koleżankę :)
 O opakowaniu nie będę nic pisać,bo różni się niewiele od tego na ciemnej tabliczce.
Tutaj jednak od razu po wyjęciu czekolady z papierka poczułam,że jest wyjątkowo lepka i miękka-klei się do rąk.
Pachnie słodko i mlecznie(w sumie jak każda biała czekolada).Czuć też w niej nuty masła orzechowego :D
 Sama czekolada bez nadzienia jest nieprzesłodzona(a to w białych zdaża się nagminnie!),kremowa,delikatna,lekko karmelowa i błotnista.Naprawdę bardzo dobra!Jako miłośniczka dobrych białych czekolad,tę mogę Wam polecić z całego serducha! :)
Krem jest..kremowy XD Serio,taki tłusty,ale dobry.Czuć wyraźnie migdały przebijające się w śmietance...
 Razem to obłęd!Pysznie,tłuściutko,a jednocześnie nie megasłodko .Całość jest super zrównoważona.Jeszcze dodatkowo podwyższam ocenę za mój sentyment do białej czekolady! :D
Ocena:5+/5
gdzie kupiłam:Lidl
cena:3,99(dziękuję za dokładne podanie,Ervisho :*)

Następnym razem przybliżę Wam niemieckie żelki wegańskie bez żelatyny :D

34 komentarze:

  1. Też uwielbiam białą czekoladę:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie pewnie byłoby teraz zbyt tłuściutko, ale dobrze wspominam tą czekoladę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi ona smakowała i na pewno była to jedna z lepszych białych jakie jadłam :) Pamiętam idealnie wyważony poziom tłustości i słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,zdecydowanie sie zgadzam-to jedna z najlepszych białych!

      Usuń
  4. Nie masz za co dziękować - to ja dziękuję za wyróżnienie :) To miłe ♥

    Jeśli chodzi o czekoladę.... białe czekolady to zupełnie nie moja bajka :) A jeśli juz o bajkach mowa to oglądałaś wczoraj "Krainę Lodu" na polsacie? ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem,ze ty preferujesz znacznie bardziej ciemne i gorzkie czekolady :D
      Nie,nie oglądam ,bo juz znam na pamięć XD

      Usuń
    2. Wiesz bo Ci napisałam :D
      Nie oglądałaś? A myślałam, że jednak bo to chyba Twoja ulubiona animacja? :) Ja z bajek bardzo lubię "Jak wytresować smoka" i Szczerbatka :D

      Usuń
    3. Oglądałam już dużo razy,dlatego XD To leci stosunkowo często ,więc jakbym za każdym razem siadała przed telewizorem to bym marnowała mega dużo czasu ;)

      Usuń
    4. Wiadomo, że lepiej inaczej spożytkować czas ale czasem odrobina lenistwa jest potrzebna ;)

      Usuń
  5. Następnym razem to powinna być mleczna z kakao. Nie mogłaś kupić tych dwóch, łeee!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pociągały mnie,ostatnio w pgole nie mam ochoty na mleczne czekolady :p

      Usuń
  6. och ta zdecydowanie lepsza spośród dwóch propozycji, żałuję, że do tej pory nie miałam okazji jej jeść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była ostatnio w Lidlu!Sprawdz,moze jeszcze u ciebie została ;)

      Usuń
  7. Sto procent słodyczy ale mega pyszna :D Choć nadzienie według nas mogłoby być trochę bardziej wyraźnie migdałowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Macie racje,wiecej migdałów w nadzieniu i byłaby idealna! :D

      Usuń
  8. Co mam dużo gadać, kocham absolutnie tą czekoladę i już. :D

    OdpowiedzUsuń
  9. No jak sama wiesz to nie przepadam za białą czekoladą, ale jak tak ją polecasz to moze chociaż trochę by mi posmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jedna z lepszych białych czekolad,wiec by ci posmakowała

      Usuń
  10. Kochana, czy toi są te same czekolady co ta tu:
    http://posypanacukrem.blogspot.com/2014/10/schuetzli-biaa-czekolada-z-nadzieniem.html

    ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to to samo,tylko szatę graficzną zmienili :)

      Usuń
  11. Przepyszna jest ta czekolada, zgadzam się! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę sie,ze mamy takie samo zdanie,dobrze,ze zostało mi jeszcze trzy czwarte tabliczki ;)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. 2 tygodnie temu ,przed tygodniem alpejskim.Ko wie,czy jeszcze nie zostały na tych Polkach z produktami z poprzednich promocji'? ;)

      Usuń
    2. ja dzis widzialam , byłam w Wałczu u siostry i były wszystkie, biała,mleczna z o.laskowymi i ciemna z migdałami. u mnie w miescie mogę sprawdzić. jakby komus zależało to i wysłać :D

      Usuń
  13. Widziałam je dzisiaj w Lidlu i chciałam wziąć (dzień czekolady trzeba uczcić
    :D) ale jednak zdecydowałam się na inną.
    Ale jadłam z Lidla o takim samym lub podobnym smaku i była przepyszna, więc ta na pewno też by mi zasmakowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam,tez dobry wybór! :D Ten Schogetten ;)
      Być moze jadłaś te sama,firmy Schuetzli,tylko w starym opakowaniu-a jest tak samo pyszna! :D

      Usuń
    2. Gosiu a na jaka sie zdecydowalas w LiDlu?

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)