niedziela, 13 marca 2016

Ritter Schokowürfel Joghurt

Cześć!
Dzisiaj mam czas,więć będzie troszkę rozleglejszy post,śniadanie dodam jak będę miała mniej czasu :)
Tydzień temu mój wujek wrócił z Niemiec.Prosiłam go o Rittera,jakiego nie ma w Polsce(szczególnie o tę wersję limitowaną Białą z białym musem),ale okazało się,żę całe kilka sklepów szukało,drapali się po głowach,ale nie znaleźli tego.A szkoda ,bo bardzo mi na niej zależało :(
Kupił mi to,czego jego zdaniem u nas nie ma(ale...ekhem...jest i to od dawna).Nie pogardziłam z grzeczności,nawet pozytywnie się zaskoczyłam,bo wersję Joghurt Rittera bardzo lubię :)
Dzisiaj więc zapraszam Was do recenzji 3 ,,kostkowanych,, mini wariantów :D
 Inside shot :)
 Sorki za mój palec w obiektywie XD
 A tak jak preznetuje się sama czekoladka :)
 Zacznę od wersji naturalnej,czyli Joghurt.Wiedziałam,że się na niej nie zawiodę.
Niestety zapachu nie czułam(okropny katar trzymający się jeszcze do dziś).I tak będzie przy każdej kostce,więc przepraszam,że nie zapachu :(
Czekolada jest słodka,ale  nie mocno.Rozpuszcza się szybko i bardzo mlecznie :)
Krem jest słodki,a pod koniec robi się kwaśny.Ale nie jest to mocna kwaśność,poprostu czuć naturalny jogurt.
Razem minimalna słodycz,harmonia,delikatność...wiem,takie zdanie bez sensu,ale wtedy się  w tej kostce zatraciłam i tylko tyle wpisałam w notatki.Była pyszna :)
 Ocena:5+/5
Erdbeer Joghurt/jogurtowo-truskawkowa 
 Zapach musiał być bardzo mocny,bo coś poczułam.Otóż była to sztuczna ,ale taka wyraźnie sztuczna,truskawka.
Tutaj czekolada jest ekstremnalnie słodka.Naprawdę,bardzo się zdziwiłam.Zalewa słodyczą niczym wiadro cukru ,ale (o dziwo!) nie piecze w gardło :o Nie wiem co tam magicznego dodali,że nie piecze.
Krem jest kwaśny,ma takie ,,strzelające,, pod zębami kawałki.I w sumie tyle ,żadnych fajerwerków i fikołków.
Razem jest mlecznie,słodko i baardzo kwaśno.To zapewne przez ten jogurt.
 Ocena:4++/5
(tak,dwa plusy,bo smacznie :))
Wild Berry Joghurt/jagodowo-jogurtowa
Tutaj również nie czuję zapachu(głupi katar!!)
W czekoladzie poczułam owocową nutę,nie wiem,dlaczego skojarzyła mi się z owocowym Zotterem,którego niedawno jadłam.Rozpuszcza się na języku gładko i też mało słodko :o 
Krem jest znowu kwaśny-tu się nic nie zmienia-pod zębami chrzęszcą kawałki niezidentyfikowanego czegoś,napewno nie jagód XD
Ale mimo wszystko razem czekoladka jest pyszna-gładka,a przy tym niepiekielnie słodka.
Obiżam ocenę tylko za to,że te cząstki to nie jagody XD
Ocena:5-/5
Gdzie kupiłam: dostałam,wujek mi przywiózł z Niemiec,ale u nas też jest,np. w Tesco
cena:wujek nie pamięta XD

Przy następnej recenzj też będzie coś niemieckiego ;)

25 komentarzy:

  1. Nie smakują mi czekolady od tego producenta ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :o Szczerze,mi też nie wszytskie-ten Buttermilch-zitrone,fujka! ;p
      ale według mnie niektóre są bardzo,bardzo udane np.te z całymi orzechami,kokosowa bardzo udana,albo chociażby ta jogurtowa :)

      Usuń
    2. Kiedyś kupiłam deserową z całymi orzechami i w smaku wyczywałam zjełczały tłuszcz ;/

      Takie domowe deserki z prostych deserków są najlepsze - bardzo fajne jest również połączenie jogurt naturalny+wiśnie z kompoty (ale takie jędrne)+gorzka czekolada+posiekane orzechy... deserek przygotowuję od lat - w smaku lepszy od jogurtu Fantasia :) A muzyka to moje klimaty - już jako mała dziewczynka takie lubiłam ;)

      W Waszym domu na Święta robi się pierogi z warzywami i falafele? ;) U mnie do pierogów, naleśników, kopytek, warzywnych gulaszy z kaszą musi być surówka :) A tak w ogóle myślisz o wegetarianiźmie? ;)

      Usuń
    3. Łoj nie,przepraszam!Chodzilo ci o święta?a ja nie doczytałam i napisałam poprostu co ja jem na obiady ,nie chodziło mi o święta XD Na święta to rodzice nie pozwolą mi nie jeść mięsa,bo bedzie ze wymyślam .Ale w przyszłości jak najbardziej myśle o wegetarianizmie,ale takim połowicznym,bo jadalnym ryby,które sa o wiele bardziej wartościowe ;)
      A z czekolada szkoda,moze ci sie poprostu taka sztuka trafiła?
      I deserek brzmi pysznie,zawsze te domowe sa dziesięć razy lepsze! Tez czasem w domu takie robie ;)

      Usuń
  2. Znam je, jadłam, dla mnie jogurtowa bardzo słaba niestety :( Najbardziej smakowała mi jogurtowo-jagodowa :)
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde?No cóż,każdy ma inny gust :) Dla mnie one wszystkie sa bardzo dobre,ta z jagoda tez! :D

      Usuń
  3. Kochamy jogurtowe czekolady i te ritterki wybitnie nam smakują :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Żadna z tych czekolad mnie nie przekonuje, ale pamiętam jak mój tata będąc w Austrii kupił mi kilka ritterów, których niby w Polsce nie ma, a chyba tylko jednego smaku faktycznie nie było ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,to ja tak miałam teraz-kupił mi jeszcze jednego Rittera normalnego,który u nas jest :/

      Usuń
  5. Wild Berry Joghurt bardzo mi się podoba - ślicznie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Racja,prezentuje sie najładniej z całej trójki ;)

      Usuń
  6. Jadłam. :D Są mega urocze, ale przy tym, dla mnie, o wiele za słodkie. :D Chyba najbardziej smakowała mi wersja czysto jogurtowa. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie nie chyba prawie nic za słodkiego XD ale fajnie,ze komu najbardziej smakowała ta sama co mi! :D

      Usuń
  7. lubię rittery ale wolę schoegetten, a co masz jeszcze ciekawego? czekamy czekamy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja mam na odwrót-lubię Rittera,ale za Schogetten nie przepadam :p Mam cos ciekawego,ale nie chce spojlerowac-recenzja zapewne pojawi sie jutro ;)

      Usuń
  8. Super, że w ogóle coś wziął, ale nieobeznanie niezainteresowanych słodyczami osób w terenie jest tragiczne :P Podejrzewam, że gdybym ja wysłała mamę po białego Rittera, wróciłaby z szynką.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,szkoda ze ja nie mogłam pojechać z nim :( No,moja mama to wie troche ode mnie,bo ją czasem ,,wtajemniczam,,ale tez sie zdaza,ze kupi cos zupeeeełnie innego XD

      Usuń
  9. Chyba najbardziej podoba mi się samo opakowanie od środka z tym morzem czekoladek :D Jogurt + owoce w czekoladzie to nie moje smaki. Ale wiadomo, jak prezent to człowiek by nie pogardził :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Morze czekoladek-swietnie to ujęłaś! :D No widzisz,to widać smaki nie wszyskich ;) No,prezentem głupio est pogardzić XD

      Usuń
  10. Miałam sobie kupić, ale jakoś tak nie miałam jeszcze okazji. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak zobaczysz i bedziesz miała okazje(w Tesco ;)) to kup,raczej nie pożałujesz :)

      Usuń
  11. Z Twoim wujkiem jak z moim tatą. Kiedy jeszcze tam pracował, to napisałam mu wieeelką listę produktów (mieszczacą się może w 3-4 SMSach), które miał mi wybrac i kupić. O słodycze chodzi, oczywiście. Bardzo się cieszyłam jak przyjechał. Okazało się, ze kupił wszystko, co jest w Polsce, a nie powtórzył sytuacji z kilku lat wcześniej (ah, to szpanowanie niemieckimi pysznościami w podstawówce :') )... Masz rację, ze nie pogardziłaś. Nie zdążyłam ich zgardząć w czasie listopadowej/grudniowej promocji w Hebe. Wzięłam po prostu, tylko i wyłącznie żółto-biało pudełko, ale nie żałowałam. Nie miałam czego.
    Podziel się ze mną. *_* Co prawda, nie jadłam tylko jagodowej, ale to w końcu Ritter Sport.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku,no widzisz-mega ci współczuje,dlatego najlepiej bubli samemu pojechać i szukać ;)
      A jeżeli chcesz,to ja serio moge ci wysłać po kilka,bo na razie zjadłam tylko te recenzowane 3 ;)

      Usuń
    2. Naprawdę byś mogła? *,* Jejku, byłabym Ci niesamowicie wdzięczna i też bym Ci coś ciekawego wysłała. To jak?

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)