wtorek, 22 marca 2016

Balance Belgian Luxury Chocolate Dark Blueberries&Strawberries,sweetner made from Stevia plant

Uffff,długa nazwa,nie wiedziałam czy zapisać ją całą ;D

Cześć!
Dzisiaj przedstawię Wam coś słodkiego(zdziwienie? XD) ale również zdrowszego niż normalne słodycze.Jest ot bowiem czekolada słodzona stewią :) Ja skusiłam się na wersję z dodatkiem owoców-truskawki i borówki :)
 Inne czekolady tej firmy widzieliście już zapewne(a jeśli nie,to zachęcam! :D) u Olgi
Zapraszam do recenzji!
 Czekolada pachnie bardzo intensywnie już odkąd wyjęłam ją tylko ze sreberka.Jest to woń mocnego kakaa,takiego prawdziwego.
W buzi rozpuszcza się trudno-chropowate rogi kostki drapią podniebienie.Rozpuszcza się też twardo-ani miękko,ani mlecznie.Na koniec zostawia na języku dużo małych kawałeczków(pesteczek truskawek i borówek).
 Z innego sposobu jedzenia,czyli pogryzienia,w kubki smakowe od razu ,,uderza,, kakao dobrej jakości(a tak przynajmniej mi się zdaje,że dobrej XD).Dochodzą do niego słodkie,jagodowe owoce.Jest ich w całej czekoladzie całkiem pokaźna ilość,co napewno jest zaletą tabliczki.
Aż cięzko uwierzyć,że jest to czekolada bez cukru,a ze słodzikiem,w smaku bowiem nie odbiega od normalnej czekolady z ,,białą śmiercią ,, :P

 Cóż mogę powiedzieć...nie zawiodłam się ,ta czekolada jest poprostu pyszna ,więc śmiało pokuszę się o wystawienie jej pięknej oceny :)
Ocena:5+/5

Och,gdyby wszystkie słodycze takie były....i zdrowe i dobre....

34 komentarze:

  1. Nie jadłam nigdy czekolady ze słodzikiem i muszę w końcu kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześnej też nie.Mało tego,słyszałam,że są niedobre.Ale widć zależy która,bo ta naprawdę jest świetna! :D

      Usuń
    2. Mnie te słowa bardzo zachęcają do nabycia takiej tabliczki! :)

      Usuń
    3. Razcej nie pożałujesz :)

      Usuń
    4. Razcej nie pożałujesz :)

      Usuń
  2. I kształt kostek nawet znany :D Skusiłybyśmy się na nią, szczególnie ze względu na dodatek owoców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owoce super tu dopełniają czekoladę!Bez nich byłaby poprostu ciemna,ale też wyróżniająca się z tłumu :)

      Usuń
  3. Mniam, aż bym coś słodkiego zjadła. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka czekolada na pewno by się akurat nadawała! :D

      Usuń
  4. Świetny post! Świetnie piszesz, i czekam na kolejne posty z niecierpliwością :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah,dziekuje :** Nateony juz w czwartek ;)

      Usuń
  5. Czekolada może być ciekawa w smaku :) Jadłam już kiedyś jedną słodzoną stevią i średnio mi przypadła - jestem ciekawa czy ta by mi smakowała :) Gdzie kupiłaś? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez słyszałam o tyg slodzikowych rożne opinie,a okazała sie ta akurat świetna !Kupilam w Tesco na dziale ze zdrowa żywnością,koło 10 zł z tego co pamietam ;)

      Usuń
    2. U siebie w Tesco na 100% nie widziałam :P Wprawdzie wolę gorzkie czekolady bez dodatków i to takie minimum 80% ale połączenie smaków w tej mnie ciekawi ;)

      Usuń
    3. A patrzyłaś na tym nowym dziale ,,ze zdrowa żywnością,,?Bo u mnie tam było razem z innymi czekoladami bez cukru :)

      Usuń
    4. Tak, tak :) Za każdym razem kiedy jestem w Tesco odwiedziłam ten dział i jedyna czekolada jaka się tam znajduje to Wawel bez cukru... Moje miasto jest małe to pewnie tak bardzo nie rozbudowują tego działu a szkoda - może aż tak dużego parcia na tą czekoladę nie mam ale na blogach widziałam kilka innych nowości ;/

      Usuń
  6. Do czekolad ze stewią mam lekką urazę. Jednak jeżeli będę chciała zrobić ponowną próbę to raczej wybiorę tą firmę, bo opinie z tego co widzę ma dobre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze tak!Ta akurat jest super,dobrze ze od niej zaczęłam i ne mam urazu do slodzikowych czekolad ;)

      Usuń
  7. Dzięki za wspomnienie o mojej. Szkoda, że recenzja nie pojawiła się po pierwszym tygodniu kwietnia, bo wtedy i u mnie będzie DOKŁADNIE TA tabliczka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda,ale wiedziałam,ze prędzej czy pozniej sie pojawi.Jetem ciekawa,czy odebrałas ją podobnie ;)

      Usuń
  8. W końcu i ja na czekoladę ze stewią muszę się skusić. Jeszcze nie próbowałam, a po takiej recenzji mogę tylko na to jeszcze bardziej czekać. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie ze tak!Mam nadzieje,ze nie pożałujesz! :D

      Usuń
  9. Kiedyś próbowałam czekolady słodzoną stewią, ale niestety ona mi nie posmakowała :( Może na tą sie skuszę jak taka dobra ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Pesteczek truskawek i borówek? Mniam! Widziałam ją u Olgi. Brawo, jesteś druga. :D Chciałabym zjeść kiedyś czekolady ze stewią.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat tej czekolady u Olgi nie było,były inne smaki! :D Ale zgadzamy sie,jest przepyszna ;) Jak zobaczyć ją gdzies to kup ;)

      Usuń
  11. Ładne opakowanie i sam wygląd to na plus. Jednak to ciemna, czyli z tych za którymi nie przepadam raczej. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A,no widzisz..ale chyba są jeszcze inne warianty tej czekolady! :D

      Usuń
  12. Czekolada ze stewią bez posmaku stewii? :0 Szok, biorę! Mam uraz do 'słodzikowych' po malititolowej, ale ta wygląda całkiem zacnie. :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez się sama zdziwiłam,bo nie lubię samego smaku stewii ;)

      Usuń
  13. Gdzie znalazłaś takie cudo? Koniecznie muszę spróbować ♥
    A tam przy tej czekoladzie z tył€ były takie brązowe i granatowe plamy? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Tesco na dziale ze zdrowa żywnością ;) A żadnych plamek nie było,tylko kawałeczki owoców ;)

      Usuń
  14. Mi bardzo NIE smakowała. Więcej nie zdradzę, w kwietniu będzie recenzja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ile ludzi ,tyle opinii XD Ale ty jestes smakoszką i recenzentką na wyższym poziome,wiec domyślam sie ,ze jadłaś o wiele lepsze czekolady,o których ja moge tylko pomarzyć ;) Masz wiec bardziej wyczulone podniebienie :D A moje jest jeszcze słabe -albo cis smakuje,albo nie XD

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)