niedziela, 14 lutego 2016

Przepisy!!Faso-love brownie i bana-love placuszki

Cześć wszystkim!
Dość dawno nie było posta,ale przyjechała do mnie przyjaciółka i tak dobrze się bawiłyśmy,że zwyczajnie nie było czasu.Teraz zaczęłam ferie,więc postaram się posty nadrobić (pamiętam o tym z rzeczami kupionymi w Londynie,w najbliższym czasie się tym zajmę :))
Dzisiaj ,trochę z okazji walentynek, trochę nie przestawię Wam 2 przepisy na słodkości :)
1.Brownie fasolowe
Robiłam je pierwszy raz i powiem Wam,że wyszło naprawde dobre,a fasoli nie czułam !:D
Przepis jest na tortownicę o średnicy 20 cm :
-2 duże , bardzo dojrzałe banany 
-kakao (ok.2-3 łyżki)
-2-3 łyżki masła orzechowego(w zależności jak bardzo orzechowe chcecie)
-łyżka oleju(ja użyłam roztopionego kokosowego)
-puszka czerwonej fasoli(odsączona)
-troszkę proszku do pieczenia 
-ewentualnie coś jeszcze do posłodzenia,ja uwiebiam słodkie,więc użyłam syropu klonowego 
-dodatki według uznania ,np.orzechy,czekolada,dropsy czekoladowe ,suszone owoce 

Zblendować fasolę i banany,dodać masło orzechowe,proszek do pieczenia ,kakao,olej.Wmieszać dodatki i delikatnie wymieszać,albo położyć je na wierzch :) Piec w 190 stopniach około 40-45 minut(sprawdzać metodą ,,suchego patyczka ,, :)
Najsmaczniejsze jest z lodówki,bo wtedy zastyga ,jest twradsze i poprostu smaczniejsze :)

/posiłkowałam się przepisem super dziewczyny z Instagrama-@hapfreed/
 2.Bananowe,kakaowe pancakes 
Ameryki może nie odkryłyśmy,ale uwierzcie mi-placuszki są pyszne!Moja przyjaciółka Martyna
(www.bemy-candy.blogspot.com),która nie przepada za bananami,byłą zachwycona!A robiłyśmy je razem ,żeby nie było :D
Placuszki są mięciutkie,słodkie przez banany i pulchne :) Wprost wyśmienite z masłem orzechowym i syropem klonowym :D
Składniki na 1 dużą porcję dla głodnego lub 2 dla takich jak my XD :
- 2 banany
-2 jajka
-ok.łyżeczki proszku do pieczenia
-2 łyżeczki kakao(lub jeśli lubicie to więcej)
-ok.2-3 łyżki mąki(my użyłyśmy orkiszowej)
-olej do smażenia(my na kokosowym)
Wasze ulubione dodatki :)

Banany rozgnieść,dodać jajka,mąkę ,kakao,proszek do pieczenia i razem wymieszać do uzyskania odpowiadającej Wam masy(jeżeli jest za rzadkie,dodajcie mąki,jeśli za gęste,możecie dodać mleka).Smażyć na oleju kokosowym z jednej strony,aż zaczną wychodzić bąbelki,wtedy obrócić :)
I viola!Słodkie placuszki idealne na śniadanie!

Smacznego!Dajcie znać w komentarzach,jakie przepisy ewentualnie tu byście chcieli,albo jakie znacie dobre na fasolowe brownie lub placuszki :D


34 komentarze:

  1. No ja za tydzień biorę sie za to fasolowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. fasolowe robiłam, ale Twoje wygląda znacznie lepiej...ale chyba już nie mam ochoty z nim walczyć. Ale placuszki bananowe kocham <3 Kakaowych nie jadłam, koniecznie muszę to nadrobić :) Ja kocham wszelkie przepisy i nie będę przepierdywać :* :)

    Świetnie, że się tak dobrze bawiłaś :) Ja wracam jutro na studia i mam zapiernicz, ale miło mi będzie u Cb wpis zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z kakaem placuszki to mistrzostwo!A Brownie jak zrobisz drugi raz,to dojdziesz do perfekcji!
      Oj,no wy jutro zaczynacie nowy semestr,ale ty na pewno dasz rade! :**Ani sie obejrzysz,juz wakacje ! ;D a posta postaram sie dodać,jak nie jutro to we wtorek ;)

      Usuń
    2. ale ja brownie z fasoli robiłam już 3 razy! Nie dam 4 raz rady :D dziękuję, oby było tak jak mówisz :) :* W takim razie buziaki kochana :* :

      Usuń
    3. Bo to nie wiem,co mam ci poradzić ;( Moze masz o wiele bardziej wrażliwe i delikatne kubki smakowe?To by w sumie wyjaśniało ,czemu dajesz takie ładne,szczegółowe recenzje :D

      Usuń
    4. hahahaha proszę Cię bo się rumiankiem zachłysnęłam xDD AKurat obawiam się, że jest na odwrót: nie umiem ładnie sklecić zdań poetycko, więc piszę co mi ślina na język naniesie (jak chłopowi na przysłowiowej granicy xDD). A tyle słodze i dosalam, że aż serce z żalu ściska. Muszę w końcu się opanować, bo czegoś się nabawię. Może po prostu muszę dojrzeć do tego smaku :) Zamierzam spróbować z białą fasolą następnym razem :* :) dziękuję i się nie przejmuj, kto jak kto, ale ja mam zryte kubeczki :D

      Usuń
  3. Obydwa dania wyglądają bardzo smacznie i n a pewno takie są :) Fasola i banany to pyszne składniki do ciast i placków :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje!To najlepsze połączenie!Wtedy Brownie jest takie mięsiste xd

      Usuń
  4. Lubię bardzo wykorzystanie fasoli w mało popularny sposób zwłaszcza właśnie w wersji na słodko. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest swietna, a brownie wychodzi zdrowe i pyszne! :D

      Usuń
  5. Genialny wpis :) Trochę obawiam się fasolowego wypieku - tak się do niego przymierzam i przymierzam.. :) Trochę boję się, że będzie czuć fasolę w smaku a do słodkich ciast jakoś średnio mi ona pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziekuje! :D
      A jeżeli boisz sie dodatku fasoli,to albo daj jej mniej,albo posłódź bardziej,albo poprostu nie rób XD przeciez nie musisz,jest duzo wersji zdrowszych ciast :D ja poprostu lubię eksperymentować :D

      Usuń
  6. Fasolowe brownie! <3 <3 <3
    Co do bananowych pankejków - > uwielbiam porannego omleta/placuszki z dodatkiem banana, pychota!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez!jurro zrobię znowu! :D Tylko tym razem nie z kakaem,a dodam dark chocolate chips!Ciekawe,czy sie rozpuszczą! :D

      Usuń
  7. Masz głowę do przepisów, bądź lubisz eksperymentować. Tak wymyślnych rzeczy nie robiłam nigdy, ale duży plus dla Ciebie, że pokazujesz, nam te cuda.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba to drugie, glowa w polowie pusta :D. Wedlug mnie to wymyslne nie jest, placuszki z banana doczeklay sie minions przepisow w internecie,brownie fasolowe tak samo ,ale bardzo dziekuje :D

      Usuń
  8. Ja bym chciała przepis na proste, kilkuskładnikowe fasolowe muffiny ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No,u ciebie to jak zrobisz całe ciasto to byłoby długo jedzone.Chociaz ja zrobiłam na malutka tortownicę,wiec sama od razu zjadłam pol :p Ale dobry pomysł,dziekuje,ja moze pokombinuje i wrzucę,ale juz teraz mi sie wydaje,ze jak dasz poprostu pol puszki fasoli,jednego dojrzałego banana,cos do posłodzena i masło orzechowe albo orzeszki,to wyjdzie ci kilka muffinkow ;)

      Usuń
    2. Ooo, przypomniałaś mi! Szukam dobrego przepisu na JEDNOOSOBOWĄ pizzę.

      Usuń
  9. Fasolowe brownie wymiata, wiemy o tym dobrze :D A spróbuj z białej fasoli bo naszym zdaniem wychodzi takie bardziej mięciutkie i puszyste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za rade! :D choć teraz kupiłam juz czerwona do kolejnego,to nastepnym razem zrobię z białej,bo Brownie jest uzależniające i bede je robic dość często ;)

      Usuń
  10. Pyszności :) ja mam faze na fasolowe i bananowe omlety :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,to takie jak te placuszki ,tylko smażone jako jedno ;)

      Usuń
  11. Great post! Very inspiring!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    Blog ♡Reckless diary by Anya Dryagina♡
    My ♡Instagram♡

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pyszności. Ciasto wygląda przepysznie. Musimy w końcu wypróbować fasole w wersji na słodko ;) Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  13. pieklam ostatnio muffiny fasolowe podobny przepis do Twojego :) bylam zaskoczona smakiem, super pomysl warto co jakis czas sobie serwowac

    OdpowiedzUsuń
  14. Też robię podobne. MOim dzieciom nawet bardzo smakuje!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie cudowne! To będzie moje jutrzejsze śniadanie :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie: https://smilingshrimp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)