wtorek, 16 lutego 2016

Parodia ,,Haul'u zakupowego,,- Londyn :D

Cześć wszystkim!
Nazwałam tak ten post,ponieważ nie jestem żadną super znaną modową blogerką,ani tym bardziej celebtyką-jestem zwykłą blondynką skaczącą na olgowych jednorożcach i marzącą o księciu na białym koniu ,więc nie będę Wam tu się rozpisywać dokładnie jakie jest coś i za ile kupiłam i gdzie,bo sama dokładnie nie pamiętam.  :D

Posta stworzyłam na Waszą prośbę,choć  w Londynie byłam w październiku.Nie dziwcie się więc,że po jedzonku zostały tylko papierki XD. tego,było nawet tego więcej,ale zjadłam to albo tam i nie zrobiłam i zdjęcia,albo kupiłam ,zjadłam  lub zużyłam tutaj i fotki również nie cyknęłam.Na pewno jest tu 90% tych rzeczy ;)

Jeżeli macie jakieś pytania odnośnie np.smaku danej rzeczy albo wielkości bądź materiału,piszcie w komentarzach :)

Zacznę od mojego najukochańszego pluszaka Stitcha,z którym śpię i zna moje największe sekrety,to w niego sie wypłakuję jak wpadam w histerię i jego podrzucam jak mam atak radości.
 T-shirt z Primarka-ale nie jest on taki zwykły!Małpka zrobiona jest z cekinów,jeżeli są one w dół,to małpka zatyka uszy,a jeżeli przesunę je ręką w górę,to zakrywa oczy.Nie wiem ,jak wytłumaczyć Wam mechanizm tej bluzki-jk macie wszyte cekiny,to one są albo na jedną stronę ,albo na drugą.Tutaj,żeby powstał obrazek,musicie je wszystkie wygładzić na jedną stronę.Mam nadzieję,że wiecie o co mi chodzi XD

 Bluzka w moje ukochane żółte stworki-Minionki! :)
Czapka ,jaką zawsze chciałam mieć!:)
 W Primarku kupiłam też pomadkę Reese's która pachnie dokładnie jak ich masło orzechowe!Może dlatego tak szybko ją zużyłam.Była jeszcze Jelly Bean'sowa i Hersheys'owa  ;)
Perfumy Ariany Grande,o których wspominałam Wam już w  odkryciach kosmetycznych :)

 Czas na amciu! :D
Pierwszy wpadł baton Eat Natural,wybrałam jagodę z nerkowcami-był przepyszny,oblany jogurtem,jeżeli będziecie mieli okazję,koniecznie spróbujcie !
 Kochane ,najlepsze lody za którymi ogromnie tęsknię-Ben&Jerry's,czemu nie możecie być w Polsce?Byłam i ch lodziarni,kupiłam jeszcze pudełko w  angielskim Tesco,ale nadal je chcę ;(


 Nowość od Magnuma,którego lody bardzo lubię-batoniki czekoladowe :)

 Zdrowa przekąska Nakd-suszone owoce i orzechy,ja akuratprzywiozłam wersję ,,solony karmel,,
 Ukochane przez moją mamę Maltesersy,ale w formie batona ! :) Swoją drogą,ona sama kupiła sobie 2 ogromne ich pudełka xd
 Mini opakowania płatków,takie porcje ,,na raz,,.Kupiłam też sobie ogromną paczkę Kellogs'ów z czerwonymi owocami,jednak zjadłam je i pudełko wyrzuciłam :( Ale wyglądały tak

 Żelki owocowe YoYo Bear,których nie polecam :p Skład fajny,ciut gorzej ze smakiem ;(
 Baton Reese's,którego wcześniej nie próbowałam
 Cliff Bar -jeden z najlepszych batonów energetycznych/musli jakie jadłam.Teraz żałuję,że nie kupiłam takich wiecej,ale jest według mnie naprawdę pyszny.I syci na długo :)
 Owsianka karmelowa Oat So Simple,która w sumie nie różniła się zbytnio w smaku od takich naszych gotowych :)
 Galaxy,który ciut mi się poturbował i rozpuścił w podróży,jednak smaku nie zmienił! Jezli lubicie się zasłodzić,tak jak ja,to ten batonik jest dla Was :)
 Rodzinka Cadburry-któych było tam od groma i ciut ciut! :) Uwiebiam te firmę <3
Shake i Cookies Bounty z Tesco-tam jest do groma takich rzeczy!Shaki M&M'sowe,Marsowe,Snickersowe,z Cookiesami jest tak samo!Bardzo,bardzo dużo różnych ,,markowych,,.Ja skusiłam się na tropikalne ,kokosowe nuty,czyli Bounty.Shake był super,mleczny,nie zbyt słodki z nutą kokosa,ciastka natomiast miękkie i smaczne.Szkoda,że nie miałam mikrofalówki,tak to bym to podgrzała :)
Żeby poćwczyć angielski kupiłam też 3 gazety-Women's Health,Seventeen i TeenVouge.Swoją drogą-zauważyliście,że Klohe Kardashian była już na październikowej okładce w Anglii,a u nas jest dopiero na ten miesiąc? :D W dodatku to ta sama sesja...
To chyba tyle,co chciałabym Wam dzisiaj pokazać.Jeszcze raz piszę-jeżeli macie jeszcze jakieś pytania,to piszcie w kometarzach,z przyjemnością na nie odpowiem :).Mam nadzieję,że podobał Wam się ten post,piszcie co chcecie zobaczyć w kolejnych :D


16 komentarzy:

  1. Och jak i ja za tymi lodami tęsknie ;(. Ale mam nadzieje że niedługo znów ich skosztujemy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten batonik Galaxy mnie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusił i kusił,aż skusił ;).I był dobry XD

      Usuń
  3. Ale dużo pysznych rzeczy :) No i ta pomadka orzechowa - musiała być ciekawa :)
    Te lody mi też bardzo smakowały i żałuję, że w Polsce ich nie ma. Magnumy uwielbiam, więc batoniki także wyglądają dla mnie zachęcająco. I też lubię firmę Cadburry i ich wszystkie czekolady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda ze ta pomadka tylko pachnie masłem orzechowym ^.^
      Byłoby tak super,jakby wprowadzili B&J do Polski :D
      A batonik był dobry,choć to w sumie miała,miękka czekolada z karmelem na gorze oblana mleczną czekoladą,ale przynajmniej była smaczna :)
      A Cadburry to mistrz zasładzających,ale pyszne rzeczy !

      Usuń
  4. Ach miło mi Cię poznać Panie Stich! Doceniam pańską rolę w życiu tej NIEzwykłej damy :D Tyle dodałaś tych słodkości, rzeczy, że nie wiem na co patrzeć, oczy mi się rozjeżdżają :) Khloe Kardashian to dla mnie fenomen pamiętam ją jeszcze z tych programów ciągnących się jak seriale. Była tą z największym poczuciem humoru :) Ach... tyle jedzonka, zazdroszczę naprawdę! Po takie łowy warto się gdzieś wybrać dalej :D Nic z tego nie jadłam, marzenie! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pan Stitch pozdrawia :) A ten wywiad z Klohe,który jest teraz w marcowym Womens Health był juz w październikowym w Londynie!Bo dzisiaj porównałem sobie obydwie wersje 😉 A jedzonka,jakbym wiedziała wczesniej,to i tobie bym kupiła! :D

      Usuń
    2. hahaha no co ty, cieszę się, że ty pojadłaś, ja już Swoje w życiu przejadłam :* :) Dziękuję Panie Stich! :) Ale jaja dzięki za info ^^

      Usuń
  5. Nie mogę oglądać tych rzeczy, bo umieram z zazdrości. :< Nawet nie wiesz ile bym dała, żeby móc wreszcie spróbować osławioną czekoladę Cadbury, buuu. :< Primark uwielbiam i zawsze wydaje tam 1/3 pieniędzy, które mam przeznaczone na wyjazd w Londynie. :D Zazdroszczę najbardziej tych małych opakowań płatków, bo to dla mnie rozwiązanie idealne, bo te wszystkie wielkie opakowania się u mnie marnują z racji tego, że szybko się jednym smakiem nudzę. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo :( To moze zamów sobie Cadburry na np.Scrummy,Allegro albo CoSdobrego.pl?Wiem,ze troche drogie,ale Wilekanoc zbliża sie wielkimi krokami :D Albo jak kiedyś bedziesz w Kuchniach Świata,tam jest całkiem fajny wybór Cadburry ;)
      A w Primarku było tak duzo rzeczy,ze nawet trudno było mi to ogarnąć-choć tez wydałam troche :p
      A te małe opakowania to strzał w dziesiątke!Mi tez sie ogromnie spodobały!Podobno sa jeszcze we Francji tez ;)

      Usuń
  6. Ey, umarłam. Wsiadam z Tobą na unicorna i galopujemy! Chociaż nie lubię Reese's, najbardziej urzekła mnie właśnie pomadka. Kurde... tylko dobrego. I ten Cliff Bar... opowiedz o nim coś więcej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,unicorny nas zabiorą wszędzie! ;D A pomadka tylko pachnie masłem orzechowym,wiec raczej powinna ci sie spodobać ;)
      A Cliff Bar-duży,solidny,sycący ,słodki,ale nie za bardzo i nie ,,słodzikowy,,.Czuc zdrowie,o tak bym to powiedziała.A ze kupiłam tylko wariant peanut butter,to było w nim czuć orzechowe ,kremowe nuty :D

      Usuń
  7. Ta małpka na koszulce jest przeurocza :D Fajny mechanizm, zaskakujący i przyciągający uwagę :)
    YoYo Bear nie smakowały? U nas dostały po 4 pandy :) Tyłka nie urywają ale skład mają fajny :)
    A ten baton Reese's smakował? Nas niestety bardzo rozczarował i już więcej od tego czasu nie dałyśmy się namówić na kolejnego batona za 8 zł...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małpka jest super,mogliby zrobic takie inne bluzki w normalnych sklepach :D No YoYo Bear jakos tak...poprostu...Skład extra,ale było duzo ze smacznym składem,moze dlatego moj próg oczekiwań był za wysoki ;) A baton Reeses,jak to Reeses-smaczny,najbardziej te orzeszki i czekolada zewnętrzna,bo w środku taki zalepiajacy ;) I tam jest troche inaczej-mało tego,to Amerykańskie,wiec były tylko z tym sklepie z Amerykańskimi słodkościami,jakos samych Reeses w Anglii nie znajdziecie :o Tylko ta pomadka w Primarku XD

      Usuń
  8. Pomadka pachnąca jak masło orzechowe? Z jednej strony jestem w tym zakochana, a z drugiej przerażona, bo zamiast smarować ją normalnie usta, to bym jeszcze ją zjadła. > .<
    Lody B&J te masło-orzechowe. <3 <3 <3 <3 <3 Próbowałam ich jakoś w styczniu, kiedy udało mi się kupić je w Niemczech. <3
    Maskotka - > genialna! :D Sama kupiłam podobne w Disneylandzie, kiedy miałam wycieczkę klasową. :DDD W sumie kurczę… tu jest tyle fajnych rzeczy, że nie wiem za co się zabrać. :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)