środa, 3 lutego 2016

No dobra,to od początku!

Hejo!

Witam Was wszystkich  na moim pierwszym blogu.Kilka osób namawiało mnie ,żebym go  założyłą ,więc oto jest ;)Tak jak już napisałam w moim opisie,będzie to mój kąt w internecie ,ale nie typowo ukierunkowany w danym temacie.Na pewno będą pojawiały się tu recenzje,moje rozmyślania,relacje z różnych wydarzeń,podróże plany....Generalnie,przygotujcie się na wszystko :)Mam nadzieję,żę będzie Wam się chciało to czytać,czekam też na Wasze  każde komentarze! ;D

10 komentarzy:

  1. mwahahaha kocham Cię śmieszko ty moja :D Nie miałam pojęcia, że tak Else lubisz :3 Już nie mogę się doczekać jak to rozkręcisz. Od razu polecam Ci dodać etykietę z obserwatorami! Od razu będziemy my czytelnicy mieli ułatwione dodanie Cię do obserwowanych. Koniecznie z aplikacji google i blogspot :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No to przybywam czepialska ja! :P
    Strasznie ciężko jest czytać tekst takiego jaskrawego koloru na białym tle - oczy się szybko męczą. Jakbyś chociaż troszeczkę to zmieniła, byłoby o niebo lepiej. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze mowisz! To bardzo przydatne, zmienie to, jak wejde jutro na komputer :)

      Usuń
  3. Już nie mogę sie doczekac 😉

    OdpowiedzUsuń
  4. Oja! Super, że założyłaś bloga! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. http://www.superbwallpapers.com/cartoons/elsa-frozen-25377/ mozesz pobrac większą wersję znalazłam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze,jutro to ogarnę,bo na dzisiaj to napisałąm posta i myślę tylko o poduszce ... :)

      Usuń
    2. lulaj, że Zuzo, nie przepracowywuj się :) Mwahaha i tam kiedyś przy okazji postaraj się zmienić czas bloga, bo wygląda jakbyśmy obydwie w południe kimać szły :D Miałam tak samo na blogu, ale ktoś na szczęście zwrócił mi na to uwagę :D

      Usuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)