poniedziałek, 29 lutego 2016

Jogurty Fantasia black&white edycja limitowana Ania Kruk

Hejo!

Prosiliście o wersję porównawczą nowych jogurtów,a oto i ona! :D

Gdy przechodzę po dziale nabiałowym zawsze szukam sobie nowości.Ostatnio nie było nic ciekawego,szukałam kilka miesięcy na darmo.Aż w końcu moje oczy ujrzały nowe Fantasie,a szpony chwyciły je do koszyka.

Opakownia prezentują się cudownie-ładnie,błyszczące i eleganckie.Z daleka wołają ,,kup nas,kup nas!,,No i jak miałam się im oprzeć? :D
Mamy do wyboru 2 smaki-biały,czyli z kokosowymi kulkami i czarny z kakaowymi.Są one wymyślone przez Anię Kruk,która ,o ile dobrze się orientuję,jest projektanką  biżuterii :)
Białe jogurty są tutaj takie same,więc opiszę jako jeden-pachnie mocno mlecznie,kwaśnie i tak ,,nabiałowo,,(choć lepsze stwierdzenie to chyba kefirowo XD).W smaku o dziwo mniej kwaśny niż normalna Fanstasia.Dla mnie to dobrze,bo nie ukrywam,że za ich jogurtem w mixach nie przepadam.Ale ten okazał się inny! ;D Powiedziałabym nawet,że pyszny :o

 Będę przeplatać tutaj charakterysyę kulek i oddzielnie z jogurtem.Kakaowe będą wytłuszczone,a kokosowe podkreślone :p
 Kulki kakaowe pachną mocno kakaowo,to mi się spodobało już na samym początku.Kokosowe niesety pachną tym orzechem bardzo słabo,o ile nie wcale ;p To mnie już na samym początku zawiodło :(
 Czekolada w kakaowych jest wyraźnie gorzka! ;o Szybko się rozpuszcza,zostawia w buzi chrupek w postaci ,,Nesquicka,, XD.W wesji białej mamy większą warstwę czekolady ,która jest wyraźnie kokosowa,biała.Niestety po rozpuszczeniu polewy otrzymujemy bladą chrupkę bez konkrentego smaku :( (znowu mnie zawodzisz,biała wersjo,a na ciebie bardziej liczyłam!)
 W czarnym całość współgra z kulkami,nie jest słodko w tak oczywistym tego słowa znaczeniu,powiedziałabym nawet,że trochę gorzko.
 W białym niestety kulki tracą smak,topią się i znikają :( Tylko chrupią.Może ciut czuć czekoladę,ale na końcu języka i po przełknięciu.
Szkoda,bo nie ukrywam,że w wersji białej pokładałam większe nadzieje.W żadnej z nich nie ma efektu ,,WOW,, ale czarna wersja jest lepsza i ma więcej smaku :)
Ocena:
black:4/5
white:2/5(za smaczny jogurt :p)
gdzie kupiłam:E.Leclerc
cena: cos koło 1,20 zł,teraz jest na nie promocja :)

Ponownie nie kupię ani tego,ani tego.To była jednorazowa przygoda na spróbowanie,jednak jeżeli wy chcecie przekonać się sami,to stawiajcie na wersję kakaową :)

27 komentarzy:

  1. Nie pamiętam kiedy ostatni raz jadłam Fantasie :D Muszę kiedyś jakąś kupić żeby przypomnieć sobie ten smak :) A pamiętam jeszcze czasy jak można było kupić sam jogurt Fantasia, bez dodatków, teraz chyba nie ma...;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez nie jadłam baaardzo dawno,wiec teraz sie skusiłam :D
      I mozna było kupic sam taki jogurt bez dodatków?Nie widziałam,albo nie pamietam :) ale takiemu powiedziałabym PAS,no chyba,ze byłby taki jak w tych jogurtach :)

      Usuń
    2. Tak, był jak ten w jogurtach i chyba 2 rodzaje - jeden słodki, a drugi bez cukru, ale nie jestem pewna... Tak mi się wydaje, że to była Fantasia :D

      Usuń
  2. Fantasia.. Dziecięcy przysmak i rarytas, teraz duże meh :D Nie mogę się nadziwić, jak moje gusta się zmieniły, kiedyś jedyną czekoladą jaką mogłam zjeść była biała Milka (zupełnie nie pamiętam jej smaku) i to w ilości 1-2 kostki, a za Fantasię mogłabym zabić. Szczególnie wersję z dżemem. No niepojęte xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tez kochałam w dzieciństwie!I Danio,szczególnie straciatella lub koksoowe!I muller Mixy tez jadłam! :D

      Usuń
  3. ja lubię bardzo fantazję, a w dzieciństwie błagałam tate by mi kupował. Akurat na temat tych smaków się nie wypowiem, bo umówiłam się już na wspólną recenzję z Olgą, więc cicho sza, nic ze mnie nie wyciągniesz :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaa,czyli wy sie potajemnie umawiacie ,i nic mi o tym nie mówicie? ;( Nie no,żartuje,nie musisz mowic ,choc Prwnie domyślam sie,ze dacie najniższe oceny ,to dlatego .
      Mi babcia zawsze kupowała Fantasie jak prosiłam :)

      Usuń
    2. Nic z tych rzeczy, ja swoich jeszcze nawet nie jadłam. Po prostu wspólne publikowanie jest jakieś takie... sympatyczne :)

      Usuń
  4. Ja za tydzień się po nie do Tesco wybieram! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Leć!Ciekawe jak tobie bedzie smakować! ;)

      Usuń
  5. Myśl, że projektantka biżuterii wzięła się "projektowanie" jogurtu wydaje się dość absurdalna :D No cóż, nie za bardzo popisała się wyobraźnią. Znaczy, hello - kulki kakaowe i biało-kokosowe w połączeniu z naturalnawym jogurtem? Tak, nikt tego jeszcze nie wymyślił. I jak widać jeszcze smak nie jest do końca dopracowany.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też kupiłam, ale u mnie pewnie będą za 2-3 miesiące od zjedzenia. Co do kulek przekonam się sama, ale że jogurt pyszny? Hmm... nie cierpię Fantasii właśnie przez ten obmierzły jogurt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten jest według mnie inny w smaku,aż sama sie zdziwiłam .Taki mniej kwaśny,a jak juz pisałam-tez nie lubię ich naturalnych w innych jogurtach :p

      Usuń
  7. No i z nieba nam spadłaś tą recenzją, bo dzisiaj w sklepie rzuciła nam się w oczy wersja black i zastanawiałyśmy się czy warte kupna. Dlatego jak to blogerki postanowiłyśmy poszukać informacji w necie i o to przybyłaś z odsieczą :D Czyli na następnych zakupach na pewno kupimy i to obie wersje, bo pomimo, że kokos nie zdał egzaminu to zbyt bardzo za nim przepadamy żeby nawet nie spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah,bardzo sie ciesze! :D Kupcie i same porównacie-to tylko moja subiektywna ocena ;)

      Usuń
  8. Nawet nie wiedziałam, że takie są. :D Najbardziej to podoba mi się chyba z tego opakowanie, bo za Fantasią nie przepadam. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to świerzutka nowość! :D I w sumie tylko to mnie do niej przkonało,bo sama też nie przepadam :p ale racja,opakowania łądne :)

      Usuń
  9. spodziewalabym sie ze kokos wygra ten ranking :) nie widzialam ich jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak na poczatku,a tu takie rozczarowanie :( Szukaj ,teraz pojawiły się w sklepach :)

      Usuń
  10. Raz w życiu dawno temu jadłam Fantasje chyba jagodową - te z kulkami i chrupkami lubiła moja siostra :) Tych recenzowanych przez Ciebie jeszcze nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo to właśnie nowość,pewnie teraz w sklepach znajdziesz :)

      Usuń
  11. miałam wziać, ale na razie musimy uporać się z nowymi monte :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj miałam okazję przetestować wersję z białymi kulkami i powiem szczerze, że większego paskudztwa dawno nie jadłam, czarny czeka na poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w sklepie mieli tylko wersje black. ale widzę, że niczego nie straciłem.
    jeszcze nie jedzone :)

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)