środa, 3 lutego 2016

Ja?

No dobra,to może na początek trochę o mnie,żebyście mnie lepiej poznali i żebyśmy się łatwiej dogadywali :)

         Jestem Zuza i mieszkam w Lublinie.
        Moją pasją jest gotowanie,uprawianie sportów,czytanie i uczenie się języków.Aktualnie umiem dobrze angielski ,niemiecki i ,w sposób na razie tylko komunikatywny,japoński.Uczenie się języków przychodzi mi z łatwością i daje niesmaowitą frajdę :)
         Uwielbiam też  rysować i poróżować,ogólnie książki podróżnicze to chyba moje ulubione.Insteresuję się też czytaniem blogów,choć to można uznać za uzależnienie XD,tak samo jak poprsotu przesiadywanie w internecie.
         Mam kota,ryby i  młodszego brata,którego w zasadzie też mogę zaliczyć do zwierząt domowych,nawet dzikich!
        Z muzyki słucham popu i rapu,ale żeńskiego.Wiem,możecie się zdziwić i śmiać,ale tylko taki przypada mi do gustu.Od dziecka jestem fanką Little Mix,Katy Perry,Cher Lloyd i 2NE1,a z raperek to Nicki Minaj,Becky G,Iggy Azalea i CL.
         W szkole najbardziej lubie chemię,biologię ,jęzki i WOS.Nie przepadam natomiast za historią (Wos to nauka o terażniejszosci,więc to co innego! ;D) i matematyką.Uczyć generalnie uczę się dobrze,w tamtym roku dostałam stypenduim,w tym  również chciałąbym i  się staram.
        Czemu  akurat nazwałam swój blog Elsa z Krainy Cukru?Korzystam z dzieciństwa i nie boję się powiedzieć,że czasem oglądam bajki(Żółwie Ninja regularnie! :D),a Elsa to postać,która szczególnie przypadła mi do gustu :) Niektórzy mówią,że trochę ją z wyglądu przypominam.A z Krainy Cukru,bo kocham wszystko co słodkie,może być nie wiadomo jak słodkie,dla mnie to nie jest za słodkie XD(oczywiście nie chodzi mi tutaj tylko o słodycze ;))
         Dobra,się rozpisałam!Ale mam nadzieję,że przybliżyłwam Wam trochę moją dziwną,introwertyczną i narcystyczną osobę XD
        Na koniec może pokażę Wam kilka swoich zdjęć,żebyście mogli sobie mnie wyobrazić :) Więcej możecie zobaczyć na moim Instagramie-@_little_almond_
 To 2 z moich ostatnich  rysuków:

 A to zwykłe fotki ;)

15 komentarzy:

  1. Cieszę się, że w końcu się zdecydowałaś :) Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu i satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiedziałam, że jesteś pozytywną zakręconą osóbką... ale, że aż tak!? Mwahahaha jeden wstęp, a tyle informacji się o Tb dowiedziałam! Witaj w naszej jednej wielkiej rodzinie blogosferze! :D Jesteśmy rodziną! :D moja krew! Dla mnie też za mało jest słodkich smaków :) Co do języków już zdążyłam zaobserwować, że jesteś z nich niezłą! A rysunki mistrzostwo! :* :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahah, bardzo milo mi to czytac :** I tak jak mowie, pistaram sie dodac tych obserwatow i w ogole, ale juz nie dzisiaj xd. Teraz mysle tylko o wannie, a potem poduszce ;)

      Usuń
    2. rozumiem, odpoczywaj kochana, jakby co pisz, a my wszyscy chętnie Ci pomożemy! Dobranoc :* :)

      Usuń
  4. No brawo - widzę, że jesteś wszechstronnie uzdolniona ;) Fajnie że korzystasz i rozwijasz swoje talenty ;) Bajki to i ja lubię oglądać a mam ponad 20 lat :)
    Cieszę się również że dołączyłaś do blogosfery - mam nadzieję, że będziesz miło spędzać tutaj czas :) Twoje konto na insta widziałam :D Podoba mi się Twój kostium ;)

    Jeśli będziesz miała ochotę zapraszam do mnie na http://magicznykociolek.blox.pl - będę zaszczycona jeśli czasem do mnie zajrzysz ;)

    Miłych snów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To akurat piżama :) I bardzo dziekuje za tak mile przyjecie! No twojego bloga tez czasami zagladam, ale teraz zaczne I komentowac :)

      Usuń
    2. Piżama.... ostatnio widziałam na zdjęciach piżamę - świnkę :P Czego to ludzie nie wymyślą :P W takiej piżamie to można iść na bal przebierańców :)

      Nie masz za co dziękować :) Dobrych blogów nigdy za wiele:) Nie wiedziałam, że "do mnie" zaglądasz - to miłe dziękuję ♥

      Usuń
    3. Tylko mam ten problem,ze zdjecia sie nie wyświetlają mi :( dlatego nie komentuje,jak nie widze wszystkiego ,żebym jakiejś gafy nie walnęła ;D

      Usuń
  5. Kochana mamy od razu do Ciebie pytanie :P Skoro słuchasz 2NE1 i uczysz się Japońskiego to oglądasz Koreańskie dramy czy jednak anime? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ani to ani to ;D obejrzałam w życiu 2 anime-Death note i Kaichou wa Maid Sama.Restze zaczęłam,i nie skończyłam ;) Teraz w sumie to nawet nie mam czasu nic oglądać :) 2NE1 lubię,bo lubię-podoba mi sie ich muzyka,generalnie K-popu nie słucham :) a japońskiego sie uczę,bo odkąd pamietam fascynuje mnie ten kraj-ich kultura,miejsca,krajobrazy ,ludzie ...Moim jednym z najwiekszych marzeń jest wyjazd do Japonii :D

      Usuń
    2. Takiej odpowiedzi to się nie spodziewałyśmy :D Dałybyśmy sobie rękę uciąć, że jak kogoś fascynuje Japonia to uwielbia też anime ;)

      Usuń
  6. Jejka! Super widzieć Cię już na własnym blogu! Bomba!:D
    Co do bajek… witaj w klubie! :D

    OdpowiedzUsuń

Spodobał Ci się post?A może chciałbyś podzielić się swoimi odczuciami?Jestem otwarta na wszystko :D
Anonimy prosiłabym o podpisywanie się ;)